Gå til innhold

Windows installasjonsproblem

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Jeg har et lite problem som jeg håper noen h kan hjelpe meg med. Jeg skulle installere Windows 7 på min nye stasjonære pc som ikke hadde os fra før. Det viser seg nå at jeg installerte feil Windows 7 altså jeg kjørte en Windows 7 upgraderings cd som jeg hadde fra før av men produktnøkkelen funker selvfølgelig ikke på den pc'en så jeg kjøpte en ny en på microsoftstoreog lastet ned og brente en ISO fil på en cd for å kjøre instaleringa på nytt. Bare at nå er det den forrige Windows 7 innstillingene som gjelder så jeg kan ikke bare taste inn den nye produktnøkkelen fordi den passer ikke med det som allerede er installert.

Er det en måte å slette Windows fra biosen slik at jeg kan legge inn den nye eller har jeg ødelagt det her helt? Pls hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, Windows har ingenting med BIOS å gjøre.

For det andre, det er flere valgmuligheter når man skal installere Windows. Et vanlig valg calles "clean install", da slettes alt som var på disken fra før. Siden du får de problemene du beskriver, så har du valgt feil metode.

Men det enkleste kan være at du forandrer produktnøkkelen på det som allerede er installert.

http://social.microsoft.com/Forums/sv/genuinewindows7/thread/ce677eb0-7d97-46d6-81df-a05dca1c2b85

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...