Audun0505 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Skal selge 10 stk av denne skjermen (17" fra Dell, 1280x1024 oppløsning tror jeg) Men hva heter skjermen!? Er den noe tess? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Modell-betegnelsen står vel på baksiden av monitoren ? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Modell-betegnelsen står vel på baksiden av monitoren ? Sjekket det - og nei, gjør ikke det. Skjermene er brukt til kursholding og er strippet for alt av reklame o.l (samme med pcene, dog der finner man delene under enhetsbehandling) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg kjørte et reverse image search fra bildet og fannt andre identiske bilder som heter: SE198WFP.jpg Google søk på denne modellen: http://www.google.no/search?q=SE198WFP&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Specs fra Dell på modellen: http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/dell-se198wfp/4507-3174_7-32558895.html (dette er da i så fall en 19tommer) Dette er jo dog et rimelig generisk bilde, så ikke stol blindt på at ikke noen har (mis)brukt det for å representere en annen Dell skjerm også. Det letteste for å sjekke dette om du ikke finner noe som helst nummer eller info på selve skjermen er jo å sjekke at fysisk størrelse, diagonal på skjermen, oppløsningen osv. stemmer noenlunde med specs. Skjermen er sansynligvis også plug&play, så jeg vil tro at vil finnes en software-måte å sjekke dette på også. Jeg er bare usikker på nøyaktig hvordan da jeg aldri har kommet borti en skjerm som ikke hadde noe form for ID merke på seg. Jeg ville teste med AIDA32 (et program som rapporter spesifikasjoner på alt i systemet) og sett om den identifiserte skjermen som var tilknyttet systemet. -Stigma Endret 29. desember 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Mange av skjermene på det Googlesøket har enten andre knapper eller en knapp mindre nede til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå