Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ja, mobiler med liten skjerm har ikke qwerty tastatur. De minste kommer med T9 rett utav boksen. T9 med fysisk tastatur vil du nok slite mer med. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Så fysisk qwerty er ikke et valg? I så fall har du jo n900, og e-serien fra nokia har vel et par (e7 er kanskje den nyeste....?)... Noe slikt. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Så fysisk qwerty er ikke et valg? I så fall har du jo n900, og e-serien fra nokia har vel et par (e7 er kanskje den nyeste....?)... Noe slikt. Nei det ser faktisk ut til at jeg gir opp jakten på fysiske taster og går for en Samsung galaxy Gio S5660. Noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Er vell for seint ute nå men kom plutselig over denne her Nokia C2-03 Som både har Berøringsskjerm og ut skyvbart T9 tastatur. Men denne blir bare solgt på den meget useriøse nettbutikken pixmania.com Her må du rekne med at du ikke får med Norsk lader. Men vist du vill ta sjansen så leger jeg ut en link http://www.pixmania.com/no/no/11350616/art/nokia/c2-03.html?&Partenaire=Prisjakt&CodePromo=oui&srcid=4037 Endret 21. januar 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg venter fremdeles på Lumigon S1 eller noe som er veeeeldig likt. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Den nokian er jo midt i blinken synd jeg kjøpte en samsung i stedet..som jeg ikke er fornøyd med btw Lumigon var ikke dum den heller, men den ser ut til å bli ekstremt dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå