Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Jeg leiter etter ny mobil og er vel litt sær av meg å savner veldig de gamle tastene så jeg kan kjenne hva jeg skriver av å til. jeg har nå en Iphone 3gs å den funker helt greit men den har begynt å jukse endel, så jeg trenger ny. uansett leiter jeg etter en mobil med : Middels stor - stor touch skjerm Vanlig T9 tastatur (gjerne utskyvbart) 3,5mm jack utgang Wi-fi Fins det i det hele tatt en slik mobil? har leitet overalt men finner bare mobioler som er ute av produksjon. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har desverre aldrig hørt om touch mobil med utskyvbart T9 tastatur. Men Nokia har to produkt serier (Asha/Touch and Type) som har både Touch og T9 tastatur. Lenke til kommentar
Anonymoous Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Som Leseren sa, har ikke vet ikke om noen med utskyvbart t9 tastatur. Men se litt på Nokia Asha serien og BlackBerry! Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Ser at HTC har en som heter touch dual. men den er ute av produksjon, hehe. Asha så jo helt grei ut, muligens litt liten skjerm men. Blackberry har vel kun qwerty taster ettersom jeg har skjønt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Touch Dual er temmelig utdatert. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Touch Dual er temmelig utdatert. Det er sant, men er denne typen jeg er ute etter.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det er en fra sony ericson men den har liten skjerm.. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hva heter den da? hvor liten skjerm? Iphonen jeg har nå har vel 3,5" skjerm så burde være over 2,6" hvertfall.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sony Ericsson Aino tror jeg Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Sony Ericsson Aino tror jeg Den så rimelig grei ut den faktisk men var kun touch i medieavspilleren å på kameraet, å uten 3,5mm jack desverre..merkelig at det skal være så vanskelig å finne Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor vil du ha t9 tastatur? Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor vil du ha t9 tastatur? vanesak egentlig, så syntes jeg det blir enklere å skrive meldinger til tider osv Lenke til kommentar
Anonymoous Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hva med Nokia C3 Touch? Eller ja. Nokia C-serien. Endret 29. desember 2011 av Anonymoous Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det burde gå ann på en touch mobil og få t9 Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hva med Nokia C3 Touch? Eller ja. Nokia C-serien. Har sett litt på de, men de har som regel liten skjerm og har fått mye kritikk så jeg Lenke til kommentar
Anonymoous Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hva med Nokia C3 Touch? Eller ja. Nokia C-serien. Har sett litt på de, men de har som regel liten skjerm og har fått mye kritikk så jeg Hmm... Veit ikke da :-p . spør han duden her kanskje? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32121289 . Brukt men, spør om bilder av mobilen, og bruk finn betalingsgaranti (PayEx)! Jeg husker det var mange av disse på finn.no for ca.10mnd siden. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hva med Nokia C3 Touch? Eller ja. Nokia C-serien. Har sett litt på de, men de har som regel liten skjerm og har fått mye kritikk så jeg Hmm... Veit ikke da :-p . spør han duden her kanskje? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32121289 . Brukt men, spør om bilder av mobilen, og bruk finn betalingsgaranti (PayEx)! Jeg husker det var mange av disse på finn.no for ca.10mnd siden. Ja det er og en mulighet, selv om jeg liker det "brand new" fra butikken men ser også nå at HTC'en ikke har wi-fi.. Mulig jeg er litt sær nå men..hehe Endret 29. desember 2011 av Eirik-gn Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Nei jeg får vel bare finne meg en uten taster og venne meg til det da rart det ikke blir lagd flere av de syntes jeg men..takker for all respons Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du kan få t9 til androidmobiler. Ikke utsyvbart men det blir store gode knapper. Lenke til kommentar
Eirik-gn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Du kan få t9 til androidmobiler. Ikke utsyvbart men det blir store gode knapper. Ja sånn du bare laster ned å bruker touch skjermen? For tenkte mest på ett fysisk tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå