Gå til innhold

ny mobil med touch OG utskyvbart T9 tastatur?

Eirik-gn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leiter etter ny mobil og er vel litt sær av meg å savner veldig de gamle tastene så jeg kan kjenne hva jeg skriver av å til.

jeg har nå en Iphone 3gs å den funker helt greit men den har begynt å jukse endel, så jeg trenger ny.

uansett leiter jeg etter en mobil med :

Middels stor - stor touch skjerm

Vanlig T9 tastatur (gjerne utskyvbart)

3,5mm jack utgang

Wi-fi

Fins det i det hele tatt en slik mobil? har leitet overalt men finner bare mobioler som er ute av produksjon.

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Nokia C3 Touch? :)

Eller ja. Nokia C-serien.

Har sett litt på de, men de har som regel liten skjerm og har fått mye kritikk så jeg :)

Hmm...

Veit ikke da :-p . spør han duden her kanskje? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32121289 . Brukt men, spør om bilder av mobilen, og bruk finn betalingsgaranti (PayEx)! Jeg husker det var mange av disse på finn.no for ca.10mnd siden.

Lenke til kommentar

Hva med Nokia C3 Touch? :)

Eller ja. Nokia C-serien.

Har sett litt på de, men de har som regel liten skjerm og har fått mye kritikk så jeg :)

Hmm...

Veit ikke da :-p . spør han duden her kanskje? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32121289 . Brukt men, spør om bilder av mobilen, og bruk finn betalingsgaranti (PayEx)! Jeg husker det var mange av disse på finn.no for ca.10mnd siden.

Ja det er og en mulighet, selv om jeg liker det "brand new" fra butikken men :p ser også nå at HTC'en ikke har wi-fi..

Mulig jeg er litt sær nå men..hehe :p

Endret av Eirik-gn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...