scarface15 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 I august i år startet jeg på bache sykepleier, og sa ifra til arbeidsplassen at jeg kunne jobbe som tilkallingsvakt i helger, dette er en arbeidsplass jeg har jobbet som tilkallingsvakt i 3 år (!). I forkant av dette hadde jeg "ødelagt" ferien til sjefen min, ved å ta en egenmelding en vakt jeg hadde sagt ja til å ta for henne, selvfølgelig på morgenen, av og til kommer det som et smell. Har i ettertid hørt rykter blant andre ansatte i bedriften at jeg har fått sparken. Har ikke blitt ringt èn eneste gang, har ikke fått invitasjon til julebord/andre bedriftaktiviteter. 15. november droppet jeg ut av bache sykepleier. Gikk da ned på kontoret og personalansvarlig, hun hadde ikke hørt noe om at jeg ikke var ønsket, og skulle kontakte sjefen min og høre, for deretter å ringe meg tilbake. Hørte aldri noe mer. Uproft. Ringte da en alternativ sjef og sa jeg var tilgjengelig som tilkalling igjen, hun virket kjempeentusiastisk, men jeg hørte aldri noe mer derfra heller. Mandag 26.12 var jeg innom arbeidsplassen, alle ansatte har krav på 50% på egenproduserte varer, sjefen satt i kassa og slo først inn på full pris, før jeg rettet og sa at jeg hadde krav på 50%. Har i ettertid av dette hørt at hun har klaget høylydt og sagt at jeg ikke har rett på rabatt som tilkallingsvakt, når jeg (nå som jeg endelig har fått meg jobb for en uke sida) kun er tilgjengelig i helgen. Har også blitt fortalt at hun i ettertid av egenmeldingen har baksnakket meg til andre ansatte i bedriften og sagt at jeg "faket". Nå har jeg fått meg ny jobb, og har lyst til å la gamlesjefen få seg en smekk for å regelrett fryse meg fullstendig ut, uten å melde ifra til personalansvarlig eller meg selv, noen som har noen ideer om hvordan jeg går fram? Føler meg bedratt og skitnet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå