zeat Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 hei. jeg har nettopp kjøpt bf 3, når jeg spiller så skjer dette: (ikke min video) etterhvert. jeg kjører på medium med en gts 450 og i7 2600k, jeg har skjermkortet overklokka for å klare å holde meg over 30 fps, men jeg testet uten overklokk også, og det samme skjedde. så langt har jeg bare merket det på caspian border, men det er vel for det meste pga at jeg har spilt for det meste på caspian border server finnes det en måte å få fikset dette på, blir ganske irriterende etterhvert. takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Regner med du har prøvd nyeste drivere? Lenke til kommentar
zeat Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 ja har det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvordan ligger temperaturene i maskinen din? Lenke til kommentar
zeat Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 under max load er skjermort 70 grader og prosessor 72 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg hadde ett tilsvarende problem i BF2 i sin tid, da med ett nvidia 6800GT kort. Jeg måtte under klokke det, dvs satt alt til minimum mhz av det som var mulig med gainward sin programvare, for å bli kvitt problemet (eneste løsning jeg fant den gang). Hvis ikke så fikk jeg først slike grafikk problemer, som første advarsel, og så etter en liten stund så hang hele pc'en. Endret 1. januar 2012 av Crowly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå