Snaffo Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Heisann, har nylig... Funnet South Parks samlede verker på internett. Problemet er at alle filene bare har s01e03 navn, og jeg skulle gjerne hatt de originale navnene på episodene, uten å sjekke en liste å forandre navnet manuelt. Er dette mulig? Beklager hvis dette var feil underforum, men fant ingen bedre. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Med mindre du klarer å oppdrive en database som inneholder link mellom de korte filnavnene og navnet på episodene så er det nok ikke mulig. Eller jo - dersom du har en kronologisk liste med tiltlene og dersom du på en eller annen måte klarer å sortere filene kronologisk - enten ved å sammenlikne fildatoer eller at kortnavnet kommer i riktig stigende alfabetisk rekkefølge - så burde det ha fungert. Men da måtte antallet ha stemt overens pluss at rekkefølgen på begge lister/filsamling er mulig å sette i identisk rekkefølge. Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Filene er sortert i 15 mapper, hvor alle episodene er i rekkefølgen 1 til x Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Filene er sortert i 15 mapper, hvor alle episodene er i rekkefølgen 1 til x og du mangler altså en liste (i tekstformat) med titlene. Da får du døpe om filene manuelt da Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 En liste over episoder av South Park finnes vel garantert på internett. Spørsmålet er hvordan jeg kombinerer filene med listen! Lenke til kommentar
Rslower Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) . Endret 7. januar 2016 av Rslower Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Den enkleste løsningen er vel å bruke et mediasenter? f.eks XBMC? Ellers tror jeg kanskje ember media-manager kan fikse det. http://code.google.com/p/embermediamanager/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kan også nevne at Plex er på windows nå. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg brukte dette programmet når jeg ønsket å gjøre det samme for noen år siden. Nå bruker jeg kun XBMC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå