Rolf Kristensen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Harvard T6 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett arkivbilde fra Jarlsberg Airshow Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Supert. Tilnærmet perfekt dette. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Liker godt flybildene dine RBK, Flyet er flott plassert i bilde, skarpt og fint dette her. skulle vise flybildene dine til en kompis i går, men bildene dine fra gamle digit er ikke lastet opp? Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Flott komp og skarpt nok mine øyne. Fint med den lille aningen av propellen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Et topp bilde av situasjon. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Flott bilde av en flott maskin, skulle vært lyd til, ingen ting som brølet fra en diger stjernemotor... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Tusen takk til dere alle for entusiastiske og hyggelige kommentarer ! Til Håkon: Bildene fra gamle Digit er desverre en saga blott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg