Gå til innhold

Xbox 360 kontroller på pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet forstatt ikke helt hva du mener men jeg gjetter kontroller (en spake er en stick)

Om du skal ha trådløst, så må du kjøpe en kontroller + en trådløs motager for pc (altså du får ikke med det) alt er lagd av microsoft så ikke noen tredjeparts dritt

Lenke til kommentar

Skulle jo tro at trådnavnet og førsteposten gjorde det rimelig klart at det er en xbox 360 håndkontroll jeg skal gå til innkjøp av, men jeg tar jo tydelig vis feil.

Får sjekke et par andre sjapper om de har en med kabel osv.

Bor i utlandet så å få komunisert med folk er til tider vanskelig da "ingen" forstår/snakker engelsk

Lenke til kommentar

Jeg fant en som er kablet jeg.

Sitter ca 1 meter unna datamaskinen så ikke noe stort stress.

Vurderer uansett å bestille en som er trådløs da trådløst betyr mindre kabelrot noe som er meget praktisk og 150 NOK i en slik usb dings er da ikke verdens undergang.

Bor som nevnt i utlandet så batteri får man nærmest kastet etter seg her så det er ikke noen stor økonomisk post.

Lenke til kommentar

Spaken er ikke billigere i innkjøp, recieveren koster nesten ingenting og batteri er billig. Så økonomi er ikke noen grunn til å velge kablet.

Må fortsatt bytte batteri.

Jeg ser ingen grunn til å velge trådløs med mindre man har behov for det. Jeg skjønner dog problemet med at noen har nok ledninger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...