Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei. Vurderer å kjøpe en xbox 360 håndkontroll til PCen siden de fleste spill ser ut tilå ha støtte for dette. Lurer da på om disse trådløse kontrollene funker rett ut av boksen eller om man må gjøre noe da jeg ikke finner noen håndkontroller som er kablet. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøpte min kablet på gamestop. Hvis ikke så trenger du en trådløs mottager, du kan bruke hvilke som helst xbox kontroller (tror jeg) men du må ha mottakeren til pc, det som suger litt er at batteriet tar litt plass (til kontrolleren) og må lades Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Men det følger vel med en av disse mottaferne når man kjøper en ny spake vel? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ny spake? wut y mean? Okei, om du har xbox så kan du bruke de kontrollene, men du trenger en trådløs motager til pc (som går via usb) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Har ikke xbox. Kjøper ny spake i sjappa. Følger det med en slik sender dings da, eller er det tredjeparts utstyr / må kjøpes utenom kontrolleren? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vet forstatt ikke helt hva du mener men jeg gjetter kontroller (en spake er en stick) Om du skal ha trådløst, så må du kjøpe en kontroller + en trådløs motager for pc (altså du får ikke med det) alt er lagd av microsoft så ikke noen tredjeparts dritt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Skulle jo tro at trådnavnet og førsteposten gjorde det rimelig klart at det er en xbox 360 håndkontroll jeg skal gå til innkjøp av, men jeg tar jo tydelig vis feil. Får sjekke et par andre sjapper om de har en med kabel osv. Bor i utlandet så å få komunisert med folk er til tider vanskelig da "ingen" forstår/snakker engelsk Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Skjønner da ikke hvorfor du driver å skriver stick jeg.. dette er kabla : Min lenke og slik ser den trådløse mottageren u (NB DU TRENGER IKKE DEN OM DU SKAL HA KABLA!) Min lenke Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor skal man orker å bruke kablet kontroller når man kan ha trådløst? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor skal man orker å bruke kablet kontroller når man kan ha trådløst? 1. Billigere 2. ikke noe problem... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kontrollene koster det samme. På modnet.no koster reciever 150kr, som ikke er så veldig mye, men vil man spare mer penger finner man langt billigere på ebay. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor skal man orker å bruke kablet kontroller når man kan ha trådløst? Den er billigere i innkjøp og den bruker ikke batterier. For meg som har 360'n koblet til PC-skjermen fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Spaken er ikke billigere i innkjøp, recieveren koster nesten ingenting og batteri er billig. Så økonomi er ikke noen grunn til å velge kablet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det følger ikke med receiver når du kjøper ny trådløs kontroller. Det må du kjøpe ved siden av, koster 50kr ca. på eBay. PM meg hvis du trenger drivere til Win7 x64 da disse ser ut til å være vanskelig å oppdrive på nettet Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg fant en som er kablet jeg. Sitter ca 1 meter unna datamaskinen så ikke noe stort stress. Vurderer uansett å bestille en som er trådløs da trådløst betyr mindre kabelrot noe som er meget praktisk og 150 NOK i en slik usb dings er da ikke verdens undergang. Bor som nevnt i utlandet så batteri får man nærmest kastet etter seg her så det er ikke noen stor økonomisk post. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Spaken er ikke billigere i innkjøp, recieveren koster nesten ingenting og batteri er billig. Så økonomi er ikke noen grunn til å velge kablet. Må fortsatt bytte batteri. Jeg ser ingen grunn til å velge trådløs med mindre man har behov for det. Jeg skjønner dog problemet med at noen har nok ledninger Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Min har nå vart i over 1 år med samme batteri nå, og skal jeg bytte batteri har jeg en pakke fra IKEA liggende i skuffa. Ser kun en fordel ved å kjøpe kablet, og det er at man slipper å vente på recieveren Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Lol, den trådløse bruker sykt lite batteri, og batterier er ikke dyrt (First Price) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå