Antons1 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Google begynte å sende ut ICS til Nexus S OTA 16. desember. Jeg er en av de som er litt for utålmodige, så jeg leter etter en måte å fremskynde prosessen på. Jeg fant denne linken til Googles oppdatering, og lurer rett og slett på om det er denne som gjelder for alle land, eller om jeg må finne en norsk eller europeisk utgave noe sted? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nå er det mye som tyder på at 4.0.2 er stoppet, ihvertfall til Galaxy Nexus.. Jeg antar det samme gjelder for Nexus S.. Det kommer nok en 4.0.3 om ikke lenge.. Når det gjelder ditt egentlige spørsmål vet jeg at det er forskjell på Galaxy Nexus, hvordan det er med Nexus S vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Antons1 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 OK, jeg får fortsette å søke rundt. Det er 4.0.3 som sendes ut til Nexus S hvertfall Lenke til kommentar
Mr.Selaas Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvilken pc-software passer til Galaxy Nexus'en? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvilken pc-software passer til Galaxy Nexus'en? Hva er det du prøver å spørre om? Lenke til kommentar
Mr.Selaas Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Til andre Samsung telefoner brukes vel "Samsung Kies" (?) Kan dette brukes med Galaxy Nexus? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Galaxy Nexus er ikke en Samsung-telefon, den bare produseres av Samsung. Dette er ellers så langt unna trådens emne du kommer som overhodet mulig. Galaxy Nexus er en Google-telefon, så du må finne deg andre alternativer, det er sikkert en drøss å velge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå