Simenrf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva var det jeg sa? Lindegaard ville aldri gjort dette. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 HVA HAR DERE Å SI NÅ DE-GEA ELSKERE??? HÆ? Du kan skylde den på han ja. Men husk at dette er en keeper for fremtiden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Oioioioioi DeGea.... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 ... og det er ikke Lindegaard? Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Haha, United viser igjen at de ikke er noenting blandt de store lagene ute i europa. Makan til puslete spill. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 På tide at de Gea kommer seg på styrkerommet og det fort som faen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 HVA HAR DERE Å SI NÅ DE-GEA ELSKERE??? HÆ? Du kan skylde den på han ja. Men husk at dette er en keeper for fremtiden Mulig, men pdd. er Lindegaard flere år foran de Gea og det burde være Lindegaard som er fast og de Gea som får prøve seg. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Oioioioioi DeGea.... Det kan du si... Har jeg rett vil vel du som fanboy la han stå neste kamp også. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 De Gea, årets skuffelse for United? PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Yakubu, den mannen imponerer meg! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 De Gea er alene skyld for dette tapet her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er veldig viktig å stå bak DeGea nå. Vise han at vi står sammen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Oioioioioi DeGea.... Det kan du si... Har jeg rett vil vel du som fanboy la han stå neste kamp også. Ser ingen grunn til at keeperen som har sluppet inn færrest mål i PL skal benkes pga en/to tabber i en kamp nei. Eg er jo ikke helt idiot. De Gea, årets skuffelse for United? PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør. Ja det er dritdårlig å slippe inn færrest mål i PL. Og i tillegg redde flest skudd.. Gutten SUGER! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ønsker spillerne (utenom Berbatov) en forferdelig nyttårsaften. Ønsker også SAF en forferdelig feiring av 70-årsdagen hvis det viser seg at Rooney er spilleklar. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er veldig viktig å stå bak DeGea nå. Vise han at vi står sammen Satser på at hele laget varmer opp i de Gea-tskjorter før neste kamp. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Oioioioioi DeGea.... Det kan du si... Har jeg rett vil vel du som fanboy la han stå neste kamp også. Ser ingen grunn til at keeperen som har sluppet inn færrest mål i PL skal benkes pga en/to tabber i en kamp nei. Eg er jo ikke helt idiot. De Gea, årets skuffelse for United? PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør. Ja det er dritdårlig å slippe inn færrest mål i PL. Og i tillegg redde flest skudd.. Gutten SUGER! En eller to tabber den var god. Da er det vel bedre å la Lindegaard stå som har sluppet inn 0 mål? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Har Lindegaard spilt 5 kamper i PL uten å slippe inn? Burde nok spilt med han ja. Da hadde jo United sluppet inn 0 mål så langt i sesongen. Endret 31. desember 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 De Gea, årets skuffelse for United? PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør. Filmingen til Adams er langt foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå