ToYBoi Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har et rart problem med mitt trådløse nettverk. Jeg må sitte veldig nærme routeren for at det skal fungere. Dersom jeg ikke har fullt signal fungerer det ikke og det blir verre jo lenger unna jeg kommer, selv om jeg får inn signalet. Jeg opplever ikke mindre hastighet jo lenger unna jeg kommer, men rett og slett at jeg ikke får lastet noen sider. Har klart å laste noen sider langt unna, men det fungerer kun i et par sekunder for hvert 15-20 minutt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Prøv å bytte kanal i router. Test f.eks kanal 1, 6 og 13 og se om det blir noen bedring. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 pirk pirk: man vil vel helst bruke kanal 1, 6 og 11 i tilfelle man har amerikansk driver på nettverkskortet fordi i USA så er kanalvalget fra 1-11 pga regelverk Mvh Faller Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 pirk pirk: man vil vel helst bruke kanal 1, 6 og 11 i tilfelle man har amerikansk driver på nettverkskortet fordi i USA så er kanalvalget fra 1-11 pga regelverk Mvh Faller Begge deler er forsåvidt korrekt :-) Er man på 13, så kan man derimot ofte få mindre forstyrrelser enn på 11. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Joda, det er sant, men det blir fort kjipt hvis man har amerikanske drivere. Da finner man ikke engang nettverket ;)Men jeg er enig med deg. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå