Kvikksølv Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har foreløpig kjørt 3-splitt, men er lysten på å prøve noe nytt. Stod mellom RYP og 2-splitt 3 ganger i uka. Burde sikkert valgt RYP, men magefølelsen sier sistnevnte. Dag1: - Markløft - Bicepscurl - Chins - Bred roing (kabel eller stang) - Shrugs - Situps Dag 2: - Skråbenk m/ hantler - Flies - Militærpress - Beinpress (prøver å unnga knebøy pga litt skjøre knær.) - Tåhev - Maskin for hamstrings Rekkefølgen er tilfeldig satt opp. Hva tror dere om 2-splitt 3 ganger i uka, og øvelsene jeg har valgt ut? Er det lurt å kjøre en "lett" og en tung dag, de ukene man har 2 av samme "dag"? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Har du prøvd RYP? IMO burde du teste RYP først, selv har jeg hatt veldig god fremgang med det. Hvis du sliter med knær ville jeg kjøpt kneewraps. Ellers er pull/push split greit det. Bare husk gjevn fremgang og bytt øvelser/reprange med gjevne mellomrom for å unngå platå. Endret 29. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Har ikke prøvd RYP foreløpig. Skal nok teste ut både RYP og 2-splitt, vet bare ikke hvilket program jeg skal teste først. Hvor ofte burde jeg bytte øvelser/reprange egentlig? Et visst tidsintervall eller frem til jeg når et platå? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hver 2-3mnd. Hvis du får platå før det kan du prøve med deloading i en uke for å så øke motstand igjen. Går ikke det er det nok på tide å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå