j1986 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg er gravid, snart 3 mnd på vei. Jeg har en stor hund, litt større enn en border collie.. Nå går det fint å gå tur med den, men hva med når jeg får stor mage? Blir ikke det forferdelig tungt? Hunden går for det meste fint i bånd men drar avogtil. Dette blir jo slitsomt i lengden, sikkert spesielt når jeg har en svær mage å drasse på. Hvordan gjor dere andre det? (vist det er noen her som har vært gravide og med hund). Jeg må vel sikkert få noen til å hjelpe til med gåturer på slutten regner jeg med.. ? Har aldri vært gravid så aner ikke hvordan det føles med en diger mage ;-p Kanskje tidlig å snakke om store mager nå, men er jo greit å forberede seg litt på forhånd. Finner ikke en hundepasser på dagen. Har også noe vondt i bekken til tider og kan jo risikere dette også blir verre. Kanskje hele innlegget egentlig er meningsløst. Blir kanskje ei selvfølge jeg må ha hjelp. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Så lenge du ikke får noen komplikasjoner så skal det gå fint å gå tur mens du er gravid. Da damen min var gravid hadde hun i hvert fall ingen problemer. Gikk ikke så fort som vanlig, men fremdeles raskere enn utrente, ugravide personer. Gikk over "vidden" (Bergen) i 7. måned for eksempel. På slutten ble det ikke mer enn en ca 10 km runde på grusvei i nærheten, men selv på overtid kom hun seg rundt på under 1,5 timer. Lenke til kommentar
j1986 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hørtes jo bra ut :-) Håper jeg ikke får noen store plager. Tror nok det kan bli problem om bekkenet blir verre, eller om ryggen blir veldig vond så tror det kan være greit med en hundepasser som "backupplan" kanskje. men får krysse fingre. er vel stor forskjell fra person til person. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Du får bruke mer tid på å lære hunden din å gå pent i bånd, så går det helt fint. Endret 30. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
j1986 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Har brukt 8 år på det Han går greit, er bare når han lukter eller ser noe spesielt han ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå