sveibuen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Heisann. Link til hovedkortet: http://www.gigabyte.no/products/page/mb/ga-p67a-ud3-b3rev_11/download/ Prøver å oppdatere BIOSen på dette hovedkortet, slik at jeg får den fine klikk biosen Altså at du kan bruke musen å klikke deg rundt. Når jeg oppdaterer gjennom bios får jeg opp en feilmelding at programmet har sluttet å virke, jeg har også prøvd sikkerhetsmodus uten hell. Så da tenkte jeg å prøve å bruke en minnepenn å bruke Q-flash som du kan velge i oppstartsbilde. Men hvordan får jeg minnepennen til å fungere gjennom den? Beklager dårlig forumlering, men håper dere skjønner meg = mvh Sveibuen Endret 29. desember 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Fant det ut. Måtte visst pakke ut den komprimerte bios filen jeg lastet ned på minnepennen, ikke bare kopiere over det jeg hadde pakket ut på skrivebordet, men måtte pakke direkte ut til minnepennen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå