Niklasp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nå har LG publisert utrullingsplanen for 2012. LG: – Ice Cream Sandwich tidligst i april Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Man bør få på plass mer standardisering med vanilla Android. Produsenter som vil ha egne ting, burde levere disse som tillegg, ikke som forsinkende ledd begravd i OS. SE brente seg grundig på dette med de første modellene av X-10. 2 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sensommeren 2012 med andre ord... Lenke til kommentar
catothom Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trur du heller skal håpe på tidligst høsten 2012 etter LG`s tempo med å gi ut oppdateringen til gingerbread Lenke til kommentar
Frankkarl Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Syns ikke det er noe å vente på.Kjøpte Galaxy Nexus før jul og syns ikke det er noe særlig stas med Ics.Dårlig batteritid er det og på den,så den blir bare liggende på lading mens jeg istede bruker gammel Iphonen min.Må si jeg angrer på kjøpet av den Nexusen.Jailbraket nettopp iphonen og den ble som ny igjen med mye bedre batteritid enn den nye Nexus. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hehe, tar LG med en solid mengde salt. GB skulle komme i sommer til P-970 (Optimus Black), den venter vi på enda... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man bør få på plass mer standardisering med vanilla Android. Produsenter som vil ha egne ting, burde levere disse som tillegg, ikke som forsinkende ledd begravd i OS. SE brente seg grundig på dette med de første modellene av X-10. HELT enig. Google bør sperre muligheten for alle disse hjemmekokte GUI-skallene. Hadde alle Android-telefoner i salg hatt vanilla Android ville oppdateringer kommet fortere og det ville ført til mye mindre forvirring hos forbrukerene. 1 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hadde en iphone 3g, før jeg kjøpte optimus 3d i høst og dette med oppdatering er helt klart andriod sin største bakdel. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det android/google sin feilat andre modeller ikke får oppdatering, eller samsung? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Husk at google gjør releaser på android når kodebasen få OSet er klar, men før drivere er portet til alt av hardware. Apple gjør releaser mye senere, hadde Apple annonsert sine releaser som Google gjør hadde iOS6 vært releaset nå. At det tar noe tid fra release til deployment er en nødvendig konsekvens av at OS utvikler og hardware utvikler ikke er den samme. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg