Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutten har forandret seg, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følelser endrer seg. Om man gjør de samme tingene hver gang vil de etterhvert bli rutine, hverdagslig og kjedelige. Dere må enten finne på nye ting å gjøre(trenger ikke være noe nytt HVER gang) eller se at følelsene dabber ut.

I tillegg er en viktig del av et forhold sex, og om du over lengre tid "nekter" å ha sex så vil han instinktivt innse at forholdet ikke fører noen vei og se seg etter noe annet.

Lenke til kommentar

Enten gå videre med forholdet eller stopp det. Det har gått for lang tid, så regner med at du enten har kommet i vennesonen eller at han ser seg etter noen andre. Litt kynisk sagt altså.

Men om du liker han, så anbefaler jeg at du gjør dine trekk litt raskere og får i gang forholdet skikkelig og begynner å møte han litt oftere, 5 ganger i løpet av 2 måneder er ikke mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
når vi er sammen ser vi ofte en film, eller ser litt på tv osv. så kliner vi en stund og koser oss litt.

Klining, kosing og deretter sex. Etter 4-5 ganger der dette gjentar seg UTEN sex så sier du indirekte "eg vil ikke ha sex med deg". Noe som i seg selv ikke er noe galt med, så lenge du er åpen og ærlig om det. Om du lar han tror det blir sex så kalles det "luremus".

Har hørt av en venninne at han har sagt til kjærsten hennes at han ikke har noe å klage på når det gjelder kyssinga og at sex ikke er det som er viktig nå.

Selvfølgelig sier han det. Samfunnet i dag oppdrar oss mannfolk til å være tøffelhelter og si det kvinnfolk vil høre.

Forventer han virkelig sex etter at vi bare har truffet hverandre 4-5 ganger?

Ja.

I tillegg er jeg litt usikker på meg selv på en måte og jeg er jomfru og det er ikke han. Selvom jeg ikke tror at han vet det..

Da må du si det til han. Mest sannsynlig vet han det ikke og dermed begynner han å lure på hva som er galt. Om han vet det kan han sannsynligvis vise forståelse for det, og ta det saktere.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Bare hyggelig. Kommunikasjon og ærlighet er viktig i et forhold. Og et forhold som begynner med kommunikasjonsproblemer kan ikke vare lenge.

Men husk, det er dere som skal ha sex, ikke han som skal "få seg noe".

Som jomfru så er det greit å ha i bakhodet at dette er noe dere skal dele, og det finnes ingen fasit på hvordan dere gjør det. Samtidig er det greit å være klar over at de første gangene ikke nødvendigvis er mye å skrive hjem om. Men det blir bedre :)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig. Kommunikasjon og ærlighet er viktig i et forhold. Og et forhold som begynner med kommunikasjonsproblemer kan ikke vare lenge.

Som jomfru så er det greit å ha i bakhodet at dette er noe dere skal dele, og det finnes ingen fasit på hvordan dere gjør det. Samtidig er det greit å være klar over at de første gangene ikke nødvendigvis er mye å skrive hjem om. Men det blir bedre :)

dette skal jeg ha i bakhodet! :) men jeg har litt dårlig selvtillit og har jo litt strekkmerker ogsånt.. bryr gutter seg om dette? og bryr de seg om hvordan det ser ut ''der nede''? :p

Lenke til kommentar

Strekkmerker er kun et problem når man skal delta i en missekonkurranse. I det virkelige liv er det kun overflatiske mennesker og enn selv som bryr seg om slike ting. Om du har strekkmerker han reagerer på, så dumper du han og sparer deg selv for mye tid. Eg har og strekkmerker og eg har ikke tenkt å la det stå i veien for et godt og variert sexliv.

Samme gjelder nedentil. Eg har aldri hatt sex med noen hvor eg har reagert på hverken vagina eller penis, selv om alle er forskjellige. Så med mindre du avviker "veldig" fra normalen som Blåbær sier, så bør du ikke bekymre deg i det hele tatt. Er du veldig usikker på dette så kontakter du fastlegen din, som da enten vil berolige deg med at du ser helt normal ut, eller gi råd dersom det sliter på selvtilliten.

Selvtillit i sengen er noe som kommer gjennom erfaring, kommunikasjon, åpenhet og tillit.

Lenke til kommentar

Selv om det er halvparten av meldingene (6000) på 2 mnd. så betyr det 100 meldinger hver dag.

Poenget er; dere må finne på noe sammen utenom dataen også. Først da ser du om han er interessert eller ikke. Finn ut hva han liker, så vil han følge deg i det du liker også.

Ser mange fokuserer på sex ovenfor - om kjærligheten er noe å satse på så spiller det ingen rolle om dere har sex i dag eller om 1 år.

Lenke til kommentar

dette skal jeg ha i bakhodet! :) men jeg har litt dårlig selvtillit og har jo litt strekkmerker ogsånt.. bryr gutter seg om dette? og bryr de seg om hvordan det ser ut ''der nede''? :p

Tviler på at noen vil legge merke til strekkmerker, han er vel for opptatt med å få kjøtt på staken så fort som mulig. Og om det ser for jævlig ut nedentil er det ikke noen krise, tviler på at han melder seg frivillig til å gå dit med tunga ved første omgang.

Lenke til kommentar

En ting du burde tenke på først og fremst .. Hvor mye har du forandret deg?

Alle forandrer seg når de blir mer kjent med en person, så spørsmålet er ikke OM du har forandret deg, men hvor mye.

Det hadde ikke overasket meg om han tenker det samme som deg. Jeg hadde ikke løftet et halv øyebryn om det viste seg at han går med de samme tankene som du gjør.

Et annet tips.. ikke overalalyser hver minste lille tingø. Og du må ihvertfall ikke gå og lure .. da spør du han rett ut.

Om dere ikke kan være såpass ærlige og åpne mot hverandre, så er det ihvertfall ikke noe rart at det begynner å gå sidelengs.

Lenke til kommentar
Ser mange fokuserer på sex ovenfor - om kjærligheten er noe å satse på så spiller det ingen rolle om dere har sex i dag eller om 1 år.

Det er ingenting galt i å både utsette eller droppe sex, og samtidig ha et godt forhold. Men man må være åpen om det, og kommunisere det. Om den ene lurer på hvorfor man aldri har sex, og den andre lurer på hvorfor den andre er så tafsete, så har man et kommunikasjonsproblem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...