mbst Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei, Har et sett Cisco Linksys PLK300. Dette er 200Mbit nettverk over strømnettet. Settet består av 1 stk 4 porters PLS300, og 1 stk 1 ports PLE300. Kjøpte settet for et års tid siden. Dette fungerer fint. Denne produktserien ser imidlertid ut til ikke lengre å være i produksjon, og jeg trenger et uttak til. Dette kan godt være en PLS300, eller en PLE300, eller hele settet. Tips om steder hvor jeg kan finne det jeg ser etter, mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ser ut til at Cisco fortsatt selger den. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Takk for tips! Får imidlertid følgende svar når jeg forsøker å legge den i handlevognen. Har forsøkt det før, og fått inntrykk av at den ikke lengre er i sortimentet. "There is a problem with what was submitted: * We're sorry - unfortunately this item is not available for shipment. Please check back later!" Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Da er den nok godt ute av produksjon. Du finner diverse på Ebay. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Takk for tips, skal kikke på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå