'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei igjen... Nå skal jeg formatere harddsiken og legge windows XP Professional på nytt igjen.. Jeg skal slette absolutt alt som er på den.. Partisjoner, altså absolutt alt.. Men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det når jeg bare har en harddsik... Jeg skal formatere harddisken uten noe OS cd.. Kan noen hjelpe meg???? Takker for hjelpen.. :wink: :smile: Sorry at jeg postet feil,.. Håper jeg ikke postet feil nå å da :oops: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Start opp med winXP cden.du får valget det om å slette alle Partisjoner Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 ERRRRRrrr, jeg lurere på hvordan jeg formaterer hele harddisken uten windows xp cd en... Jeg har bare 1 harddisk.. Kan ikke noen hjelpe??? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 du skulle ha hatt en oppstart-disket da kunne du ha godt i dos og fdisk slik at du slettet alle Partisjoner... så gå ut i dos og skriv format c: vanskelig og lage en oppstartdiskett i xp..men har du win 98 går det bra... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 På bootdisk.com kan du hente ned bootdisker til winXP, du trenger 6 disketter. Her har du de valga du trenger for å formattere og partisjonere. K Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 er da ikke så vanskelig å lage oppstartsdiskett til XP. men jeg er litt instressert i å vite. du sier du har problemer med å formatere når du bare har en harddisk. har du hatt flere harddiser de andre gangene du har formatert da? Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du kan bruke Partition Magic. Da kan man lage en diskett som har hele programmet på. man kan formatere og partisjonere. skikkelig bra. funker alltid når jeg bruker det. men så må man ha Partition Magic da... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 På bootdisk.com kan du hente ned bootdisker til winXP, du trenger 6 disketter. Her har du de valga du trenger for å formattere og partisjonere. K Det var pokker meg en interessant link du posta der. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 er da ikke så vanskelig å lage oppstartsdiskett til XP. men jeg er litt instressert i å vite. du sier du har problemer med å formatere når du bare har en harddisk. har du hatt flere harddiser de andre gangene du har formatert da? Nei jeg mener at jeg har hatt flere operativsystem.. Da sletter jeg først C; og da blir alt slettet på de andre partisjonene :wink: Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 du skulle ha hatt en oppstart-disket da kunne du ha godt i dos og fdisk slik at du slettet alle Partisjoner... så gå ut i dos og skriv format c: vanskelig og lage en oppstartdiskett i xp..men har du win 98 går det bra... Hvordan var det man kom i dos igjen???? :oops: Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 du skulle ha hatt en oppstart-disket da kunne du ha godt i dos og fdisk slik at du slettet alle Partisjoner... så gå ut i dos og skriv format c: vanskelig og lage en oppstartdiskett i xp..men har du win 98 går det bra... Hvordan var det man kom i dos igjen???? :oops: Nei bare glem det, jeg kom på det nå... :wink: :oops: Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 win95/win98 oppstarts diskett, inn i DOS og kjør fdisk, derfra kan alt formateres partisjoner slettes osv. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Takk for hjelpen dere.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ERRRRRrrr, jeg lurere på hvordan jeg formaterer hele harddisken uten windows xp cd en... Du sier du skal legge inn XP på nytt - altså må du ha XP CD tilgjengelig - og taz kommer med det opplagte svaret. Bare nysgjerrig - hvorfor gjøre ting vanskeligere enn nødvendig? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det er søndag vet du, lite å ta seg til. Må sikkert fylle dagen med noe. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 ERRRRRrrr, jeg lurere på hvordan jeg formaterer hele harddisken uten windows xp cd en... Du sier du skal legge inn XP på nytt - altså må du ha XP CD tilgjengelig - og taz kommer med det opplagte svaret. Bare nysgjerrig - hvorfor gjøre ting vanskeligere enn nødvendig? Fordi jeg vil ha det vanskeligere enn nødvendig, jeg bare er sånn :wink: Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det er søndag vet du, lite å ta seg til. Må sikkert fylle dagen med noe. Det og hehe, godt sagt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå