Gå til innhold

Bilder fra pc til ipad

okru

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan får jeg bilder fra min pc og over til ipad. Har gjort dette i itunes, men når jeg gjør det gang nr 2 blir alle mappene borte.

Dette er mapper jeg har under mine bilder. Hvorfor skjer dette?

la oss si jeg har 10 mapper med bilder under mine bilder. Så legger jeg inn mappe nr 11 på pc, denne ønsker jeg å synke over til ipad........men da forsvinner alle de første 10 jeg la inn.

Trenger støtte og hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hvordan får jeg bilder fra min pc og over til ipad. Har gjort dette i itunes, men når jeg gjør det gang nr 2 blir alle mappene borte.

Dette er mapper jeg har under mine bilder. Hvorfor skjer dette?

la oss si jeg har 10 mapper med bilder under mine bilder. Så legger jeg inn mappe nr 11 på pc, denne ønsker jeg å synke over til ipad........men da forsvinner alle de første 10 jeg la inn.

Trenger støtte og hjelp.

Er det noen som kjenner til problemet som er nevnt ovenfor?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å sitere innlegg som står over det du skriver, det er inneforstått at det er meg du sikter til. Også ut ifra innleggets innhold.

Og ja det er det samme som dropbox, men dropbox gir deg 1GB, skydrive gir deg 25GB, så valget er ganske enkelt.

Det du skriver over virker ikke så enkelt. Hvordan flytter du hele mapper over? Det går ikke her, må ta bilde for bilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...