okru Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei, hvordan får jeg bilder fra min pc og over til ipad. Har gjort dette i itunes, men når jeg gjør det gang nr 2 blir alle mappene borte. Dette er mapper jeg har under mine bilder. Hvorfor skjer dette? la oss si jeg har 10 mapper med bilder under mine bilder. Så legger jeg inn mappe nr 11 på pc, denne ønsker jeg å synke over til ipad........men da forsvinner alle de første 10 jeg la inn. Trenger støtte og hjelp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Last ned appen skydrive til pc og ipad og synkroniser med det. Lenke til kommentar
okru Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Ok, må jeg registrere meg? Lettet den ned til iPad....blir bedt om bruker og passord eller Exposé adresse,,,,,, hvor finner jeg dette? Dette er vel det samme som dropbox? Endret 29. desember 2011 av okru Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vanlig microsoft adresse, har du hotmail, har du en bruker. Hvis ikke, så registrer deg. Lenke til kommentar
okru Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Vanlig microsoft adresse, har du hotmail, har du en bruker. Hvis ikke, så registrer deg. Men dette er vel samme prinsipp som dropbox? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Du trenger ikke å sitere innlegg som står over det du skriver, det er inneforstått at det er meg du sikter til. Også ut ifra innleggets innhold. Og ja det er det samme som dropbox, men dropbox gir deg 1GB, skydrive gir deg 25GB, så valget er ganske enkelt. Lenke til kommentar
okru Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hei, hvordan får jeg bilder fra min pc og over til ipad. Har gjort dette i itunes, men når jeg gjør det gang nr 2 blir alle mappene borte. Dette er mapper jeg har under mine bilder. Hvorfor skjer dette? la oss si jeg har 10 mapper med bilder under mine bilder. Så legger jeg inn mappe nr 11 på pc, denne ønsker jeg å synke over til ipad........men da forsvinner alle de første 10 jeg la inn. Trenger støtte og hjelp. Er det noen som kjenner til problemet som er nevnt ovenfor? Lenke til kommentar
okru Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Du trenger ikke å sitere innlegg som står over det du skriver, det er inneforstått at det er meg du sikter til. Også ut ifra innleggets innhold. Og ja det er det samme som dropbox, men dropbox gir deg 1GB, skydrive gir deg 25GB, så valget er ganske enkelt. Det du skriver over virker ikke så enkelt. Hvordan flytter du hele mapper over? Det går ikke her, må ta bilde for bilde Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Er jeg veldig kjedelig om jeg bare forslår kjøpe en overgang så minnepenn? De fleste jeg kjenner med ipad har kjøpt seg denne overgangen eller tilsvarende. Endret 29. desember 2011 av cruzader Lenke til kommentar
okru Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 He he, nei. Jeg ser at det er det smartest for dette med overføringer er ikke bra. Det er helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå