Fritzi Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 hei. jeg skal kjøpe meg ny laptop, men har ingen peiling på hva som er bra. laptopen skal brukes til spill, film og surfing på internett. tenkte i prisklasse 5k, men viss en pc til 7k er dobbelt så go kan jeg strekke meg dit. pc en skal kobles opp til TV, så hadde vart bra me en hdmi inngang. trenger ikke så kjempestor hardisk, men alltid kjekt med litt plass selvfølgelig. hva jeg trenger av sjermkort, prossesor, ram etc vet jeg ikke, men hadde vart kjekt om pc en hadde kunnet drive spill som bf3. tusen takk Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Som jeg skrev i en annen tråd virker MSI 620dx som et et godt tilbud: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSIGE620DX493/msi-15-6-barbar-pc-ge620dx-493ne Du får svært mye ytelse per krone. GT 555M er det kraftigste skjermkortet på PCer under 7000 kr. I tillegg er den utstyrt med en god skjerm og et relativt godt batteri. Jeg tror dette er den beste gamerlaptopen i denne prisklassen. Hvis du skallerer ned oppløsningen nok skal BF3 kjører greit på medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå