Gå til innhold

Diskusjon.no kårer tidenes beste spill! Resultater i oppdatert førstepost!

Hvordan burde poeng telles?  

228 stemmer

1. 1. Når jeg skal telle poeng 1. Mars, hvordan synes du jeg burde telle?

• 1. plass får 10 poeng, 2. plass 9 poeng osv. (slik som nevnt i flørstepost)
    • Alle spill på listen får 1 poeng.
    • Annen måte, skriv hvordan du synes jeg burde telle poengene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du insinuerer til at jeg har manglende språkforståelser og derav kritiserer min intelligens. Derfor skrev jeg 'slapp av'.

Det får være din tolkning, manglende språkforståelse og manglende intelligens er ikke nødvendigvis det samme. Når det er sagt tror jeg det er mer sannsynlig at du gjør det vanskelig med vilje. Men det er en mistolkning av en ganske grei setning å tolke den som du gjør. Det er ingen presedens i norsk for å spesifisere absolutt alt som er meninger, og att det er subjektivt, svært ofte er dette tydelig underforstått, noe det også er her.

AtW

Med tanke på at det ikke 'nødvendigvis' er det samme henviser til muligheten at det 'kan' være det. I forbindelse med det faktum at du ikke svarer konkret på min påstand er igjen en insinuasjon på det som jeg nevnte tidligere

Det insinuerer ikke noe mer enn at jeg ikke kjenner deg, Kanskje er du svært intelligent, kanskje er du svært lite intelligent. Hvem vet. Det jeg derimot kan si noe om er din tolkning av overskriften, for det er noe du har uttalt deg om. At du fra det trekker det til å være snakk om din intelligens er en slutning du selv får stå for.

AtW

Lenke til kommentar

Det insinuerer ikke noe mer enn at jeg ikke kjenner deg, Kanskje er du svært intelligent, kanskje er du svært lite intelligent. Hvem vet. Det jeg derimot kan si noe om er din tolkning av overskriften, for det er noe du har uttalt deg om. At du fra det trekker det til å være snakk om din intelligens er en slutning du selv får stå for.

AtW

Selve årsaken til at jeg forandret topic var hovedsakelig et resultat av at du innledet til en diskusjon om språkforståelser.

Lenke til kommentar

AtW

Selve årsaken til at jeg forandret topic var hovedsakelig et resultat av at du innledet til en diskusjon om språkforståelser.

Jeg er ikke så veldig opptatt årsaken til at du kommer fram til den slutningen, essensen er at det er du som trekker linja, og du får stå for det selv, uansett hva som er årsaken til at du gjør det.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig opptatt årsaken til at du kommer fram til den slutningen, essensen er at det er du som trekker linja, og du får stå for det selv, uansett hva som er årsaken til at du gjør det.

AtW

Du forsøker å skyve det over på meg, ikke dårlig. Men jeg tror det kan være lurt å ende diskusjonen nå med tanke på at det er ganske off-topic. Du får velge om vi skal fortsette diskusjonen eller ikke.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Du er bare en annen random som skriver smack. Bryr meg ikke.

1. Puzzlefuzz har faktisk vært en stor bidragsyter i denne tråden, så vær så snill å ikke kall ham for en "random".

2. Kan vi ikke bare si oss ferdig med denne latterlige diskusjonen som vi aldri kommer i havn med uansett?

1. Irrelevant, han er fortsatt 'random' for meg.

2. Jeg var ferdig for lengesiden hvorav han 'bumped' diskusjonen.

Lenke til kommentar
Diskusjonen rundt ordbruk i førstepost og om det er "riktig" osv. kan de ta ein anna stad. Hald diskusjonen her inne til emnet, "Tidenes beste spill".
Vidare prat rundt dette vil bli fjerna. Ver venleg og rapporter om dette skulle fortsetje.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden det har vært ganske mye snakk om Gothic her, så tenkte jeg at jeg like godt kunne bruke denne tråden til å nevne at i ett døgn fram til klokka 7 i morgen, så selges Gothic 1-3 samlet for bare 5 euro på Steam. Mange hundre timer med fantastisk RPG adventuring for nesten ingenting!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden det har vært ganske mye snakk om Gothic her, så tenkte jeg at jeg like godt kunne bruke denne tråden til å nevne at i ett døgn fram til klokka 7 i morgen, så selges Gothic 1-3 samlet for bare 5 euro på Steam. Mange hundre timer med fantastisk RPG adventuring for nesten ingenting!

Tusen takk for tipset! Kjøpte Gothic 1-3 samtidig som jeg forhåndsbestilte Risen 2. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...