Niklasp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ligner på en blanding av iPhone 3G og iPad 2, ifølge rykter. – iPhone 5 får helt nytt design Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Et skritt i riktig retning syns jeg. Større skjerm, mindre glass og lavere vekt! 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Syns den var stygg. 1 Lenke til kommentar
buchead Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hehe, etter alle ryktene i forkant av iPhone 4S/5, så må dere tilgi meg om jeg ikke hopper opp og ned av glede riktig enda. Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke. Bittermuch? Endret 29. desember 2011 av LordErik Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Mere plast er en god utvikling om dette ryktet er rett. AtW Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke. Bittermuch? Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål. AtW Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ligner mye på en eller annen model fra HTC. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor tror alle den skal hete iPhone 5 når det blir 6. generasjon iPhone? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trodde Apple fanza ikke ville ha større skjerm jeg? Men nok en gang kommer Apple (kanskje) med en revolusjon til å ha i lomma... Sukk. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål. Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd. Trodde Apple fanza ikke ville ha større skjerm jeg? Men nok en gang kommer Apple (kanskje) med en revolusjon til å ha i lomma... Sukk. Denne Apple-fanzen vil gjerne ha større skjerm. Min Galaxy S2 synes å være grensen for praktisk størrelse for mine lommer. Geir 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål. Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd. Kanskje ikke for firmaet, men for meg som bruker, så synes jeg det er en skjemmede detalj. AtW Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Mere plast er en god utvikling om dette ryktet er rett. AtW Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke. Bittermuch? Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål. AtW Det var ikke så mye innholdet i det han skrev som hvordan han skrev det som fikk meg til å syntes at han hørtes litt bitter ut. At man ikke syntes Apple sin logo er fin, eller at man ganske enkelt ikke liker å ha store logoer på produktene sine, syntes jeg er helt forståelig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd. Kanskje ikke for firmaet, men for meg som bruker, så synes jeg det er en skjemmede detalj. Vel, det er mange som er enige med deg. Men det er mange som er uenige også. De som vandrer rundt med Prada-vesker etc. Og de er ofte et mer betalingsvillig publikum. Så får det heller være at enkelte kunne tenkt seg en iPhone bare de slapp å innrømme det. Da kan man jo kjøpe et deksel... Geir 1 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor tror alle den skal hete iPhone 5 når det blir 6. generasjon iPhone? Det å kalle 3GS og 4S for en egen generasjon iPhone synes jeg blir feil. De telefonene er mer som noen etterpåkladder, eller "uhell". 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det er nå Samsung/HTC skulle gått i rettsak med at den lignet for mye på en av deres xD Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Uff, ingen fan her, men syntes selv iPhone 4 ser helt perfekt ut Hvorfor forandre en vinnende formel osv osv? Liker rette, enkle, og klare linjer. Hater "såpestykke" looken, unngå den for en hver pris! Ikke at jeg kommer til å kjøpe den uansett, men bare mine 2 øre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Fornuftige valg, dersom det skulle stemme. Kanskje jeg hopper på iOS vogna igjen ved neste iPhone, om det er nok nytt under solen vel og merke. Endret 29. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 NEI! Vil ikke ha større skjerm (( Blir så vanskelig å håndtere Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Den dagen iphone faktisk kommer med større skjerm blir den aktuell for meg. 3,5" er rett og slett for lite for mitt bruk. mye surfing og filmtitting. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Enig, jeg har ikke store hender, men synes 3.7" blir lite, jeg har huawei, og kommer nok til å gå opp til nærmere 5", fordi jeg elsker at skjermen at stor.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg