Dore123m Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kanskje han er lei av prepubertale gutter som skriker "nigger fag homo dick" i mikrofonen, og heller vil snakke om sims 3, my little pony, og justin bieber mens han spiller. Jeg bare lurer, hvorfor tror du ikke at gutter vil prate om MLP?(finnes mange bronier der ute ) 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Fordi de aller aller fleste ikke er det. Endret 28. april 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 https://www.facebook.com/annikenbergersen?ref=ts Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hvis "nigger fag homo dick" er problemet, hadde jeg heller spilt noe annet enn CS, tror jeg. Dust, man har en mute knapp. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har ihvertfall en nydelig "never gave a fuck." Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) jeg husker jeg drepte motspillere om og om igjen på APB, jeg gikk fortsatt rundt med skjorte hvor det sto "In Training" på. det endte med at en franskman skrek panisk over kanalen "someone kill that fucking training guy" mens jeg jaget ham så jeg har jo hatt det morsomt med mannlige spillere jeg da Endret 17. oktober 2013 av SonicDragon Lenke til kommentar
Mosber Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Gjerne legg til ASL også Goldenslot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå