Husam Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Emnetittelen sier det meste jeg kan si med min ganske begrensede datakunnskap. Når jeg forsøker å åpne en fil i WMP henger den seg opp, og jeg må lukke programmet med "oppgavebehandling." Det samme skjer med internettsider som bruker WMP for å spille av filer, for eksempel NRK's nett-tv. Jeg bruker Windows 7. Noen som har noen lure idéer? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Installer Shark007 codec pack. Husk under installasjon å huke vekk "Ask.com toolbar" og slikt. Endret 29. desember 2011 av Nator Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Forsøkte det nå, funket dårlig. "serverutføringen mislyktes" var feilmeldingen som kom da jeg prøvde å åpne en fil i WMP. Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Emnetittelen sier det meste jeg kan si med min ganske begrensede datakunnskap. Når jeg forsøker å åpne en fil i WMP henger den seg opp, og jeg må lukke programmet med "oppgavebehandling." Det samme skjer med internettsider som bruker WMP for å spille av filer, for eksempel NRK's nett-tv. Jeg bruker Windows 7. Noen som har noen lure idéer? Avinstaller Wmp, og installer igjen fra her: Wmp Prøv å legge inn codec etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå