Ørjan Rapp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ved værdensende 959 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg synes du har fått maksimalt ut av dette. Lyset er helt fantastisk og eksponeringen sitter som den skal. Det jeg ville forandret på, er at jeg for det første ville rettet opp horrisonten. Videre ville jeg foretatt et godt kutt i toppen på bildet. Det helt lyse området øvert i bildet inneholder ikke noe spennende, så det kunne du med fordel fjærnet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Eit dramatisk og flott bilete av vakker natur. Einig med wasco i at du bør rette horisonten og kutte i toppen. I tillegg ville eg dempa høglysa noko - men dette er pirk. Eit veldig bra utgangspunk dette! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Lys og kontraster som utfuller hverandre på en god måtte. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Her har du klart å fange 'drømmelyset' - flott! Lenke til kommentar
Ørjan Rapp Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Takk for gode tilbakemeldinger (ble endel horisonter å rette....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg