SmoothCriminal Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Iløpet av de neste ukene skal jeg lage mitt eget vannkjølings anlegg av gamle og nye deler. Alt blir gjort for gøy og får og lage et kjøle anlegg så billig så mulig. Komentar-tråd Utstyrs liste: Heatsink - 98kr fra komplett (Jeg tok en fra en gammel pc jeg hadde liggende) Vifter - 56kr fra Multicom (Igjen hadde liggende.) Kølelementet - Finnes på nettet du kan finne en radiator eller varmeapparat kjerne på knoksen eller noe spiralformet av kopper slik som på køleskap. Selv er jeg usikker på hva jeg skal bruke men finner ut av det de nermeste dagene, Slanger - 50kr Tubingen som skal frakte vesken Pumpe - Igjen Biltema, er desuten 12v så skal gå an og bruke strøm rett fra strømforsyningen, må nokke en sikring mellom der. Skruer etc. - Skruer, lysdioder, kontaktpunkter, Tre og lignende Plexiglass - fåes antagentlig hos glassmesteren eller noe slik. pris kommer snart Verktøy blir Dremel og de vanlige som skrujern, hammer (Kan bli brukt O.o) og alt annet sånt vås. Satser på og få bilder opp iløpet av den neste uka Edit: Komentar-tråd Endret 29. desember 2011 av nesiory Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Legger in en liten komentar får og se hvor mange som har sett tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå