hilde11 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kjøpte et sony 3d-tv, og til min store skuffelse var 3d effekten DÅRLIG. Kjøpte med brillene som passet til , 900 kr pr stk, men bildet ble skurrete og jeg greide ikke fokusere. Har tidligere prøvd samsung sitt, og det var mye bedre uten problemer.. Flere med dette problemet etter som kan hjelpe meg? Noen av objektene ble liksom "doblet" uten at det ble 3d effekt:( Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har du slått på brillene? Lenke til kommentar
hilde11 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Har du slått på brillene? Hehe, ja Det er vel det som kalles crosstalk.. tips mot dette? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Høres jo veldig ut som brillene rett og slett ikke er på altså.... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Eller så burde du gjøre mer research når du kjøper slike produkter. Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Du kan jo prøve og oppdatere Firmwaren på tv,kan jo vær at det blir litt bedre.. Lenke til kommentar
hilde11 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Du kan jo prøve og oppdatere Firmwaren på tv,kan jo vær at det blir litt bedre.. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 1. Kobl en USB-minnepenn inn i tven 2. Gå inn på Sonys hjemmesider, og søk opp tven din. 3. Gå på support (eller lignende) og last ned programvaren 4. Unzip fila og legg den på USBen 5. Sett USBen inn i tven 6. Hent bruksanvisningen/let i menyen etter en plass der det står oppdatering 7. Følg instruksjonene på skjermen Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Sony sine 3d tvr kreves at man sitter spot on med skjermen, ingen hode tilting for da mister man 3d effekten desverre Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Du kan jo prøve og oppdatere Firmwaren på tv,kan jo vær at det blir litt bedre.. Hvordan gjør jeg det? Det pleier og være en fordel og lese bruksanvisningen... Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Husk med active shutter briller må man site i mørket Skal virkelig vurdere passive briller neste gang lei av å sitte i total mørkhet med 3D mister litt resulosjon med passive men tror lys og komfort er bedre i lengden Lenke til kommentar
Petter22 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Fort gjort å gå på en smell ved kjøp av spesielt TV-er. Derfor alltid triks i ludo å kjøpe tv på elkjøp eller lefdal. Der har du 30 dager full returrett hvor du kan bytte når som helst, samt få alle pengen tilbake. Har prøvd 3 ulike tv-er på 2 uker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå