PC^2020 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har nå kjøpt meg "artic silver II" til å ha på proserrorkjøleren isteden for kjølematten. men hvordan fjerne kjølematta? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vask den av med ein klut. Bruk gjerne litt isopropanol for å få den heilt rein. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig ofte så er det mest effektivt å fjerne disse med white sprit, men da anbefales det at du avslutter med isopropanol så ikke white spriten legger fra seg et isolerende fettlag. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 hva er isopropanol, er det noe folk har hjemme på en søndag ? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hva er isopropanol, er det noe folk har hjemme på en søndag ? De fleste bensinstasjoner har. Kondensfjerner. Koster ikke mye heller. Eller så fungerer Zippobensin helt greit. Vanlig bensin legger igjen mye skrot men Zippobensin legger ikke igjen rare greiene. Aceton fungerer også. Men styr unna neglelakkfjerner, og sørg for god lufting for aceton fordamper forferdelig fort. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 jeg dro først av hele matta, det var en metall sak med no leire på... og så vaksa jeg den med sprit og vann og tørka av med glass-pusse-fille (som ikke gir fra seg støv) og det funker helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå