Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har kjøpt ny pc netopp. Overklokka litt, så plutselig virket ikke skjermen! "No Signal" sto det...altså som det står når skjermen ikke er koblet til. Grafikk korte funker og skjermen er koblet orntlig til. Hvordan skal jeg få skjermen til å virke? Kan det ha noe med overklokkingen å gjøre? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skjedde med meg også en gang. Leste litt i hovedkortmanualen (Epox 8KHA+) hvor det sto: "Overclocking failure will cause a no display problem. At this moment, please press the "Insert" key to go back to the initial or default setting to boot up your system". Ta en kikk i hovedkortmanualen din og se om det ikke står noe der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du må sikkert resete CMOS, dette gjer du som regel ved å flytte på ein jumper på hovedkortet. Det står sikkert i manualen til hovedkortet ditt korleis du gjer det. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 eller du kan resette cmos ved å ta batteriet ut, og så inn igjen etter et par minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ok. Skal prøve. Takk for svar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 eller du kan resette cmos ved å ta batteriet ut, og så inn igjen etter et par minutter. E ikkje alltid det virka, men det e sikkert verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det virket ved å ta ut batteriet! Så jeg fikk klokket ned litt. Pc'n låste seg nok p.g.a at jeg hadde stilt viftene på minimum og ikke max som var meningen. Har har gjort det nå! 2800@3400 Klarer sikkert mer men dette er nok til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå