AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har bestemt meg for å kutte ut Cipralex etter å ha gått på disse i to år. Det siste halvåret har jeg trappet ned fra 20 mg. til 5 mg. Jeg har ikke noe spesielt negativt å si om Cipralex, utenom kraftige mareritt når jeg var oppe i 20 mg., og til tider uheldig kombinasjon med alkohol. Grunnen til jeg slutter er at jeg ikke vil være avhengig av en liten pille for å klare meg igjennom dagen. Jeg har gått på 5 mg. i en uke nå, og kommer til å fortsette i minst to uker til. Er det noen som vil dele sine erfaringer med å slutte med Cipralex? Postet av anonym: 4187dc2ea406a44674d23e8e791f8b3f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Ingen? Postet av anonym: 4187dc2ea406a44674d23e8e791f8b3f Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Typen min fikk høyest dose i ett par år av og på, altså 20 mg dagen, og bestemte seg for å trappe ned da vi ble sammen. Siden han var så glemsom av seg så ble det til at han glemte å ta pillene ganske ofte, så han bare kuttet det helt ut, og det gikk helt OK. Fikk livligere drømmer enn ellers, men ellers gikk det helt bra og han har vært uten i over 2 år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå