Gå til innhold

G19 starter ikke (lys, skjerm etc)

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg et logitech g19 tastatur som ser veldig bra ut, bortsett fra at det rett og slett ikke skruer seg på! Har koblet det i strømkontakt men absoultt ingenting skjer. Selve tastaturet funker, til å skrive etc. Men backgrunnsbelysning, lcden osv skjer det ingenting med. Er det rett og slett bare ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du med en cd til tastaturet? Hvis du fikk det så prøv å installere det som er på den og der er det nok noen instillinger.

Ja, har installert denne. Softwaren der ber meg om å plugge i tastaturet på tross av at det er plugget i og fungerer ifm skriving - men ikke ellers. Det kjenner det ikke igjen.

Forsøkte ogse den knappen, ingen reaksjon! Det rare er at det kommer ikke noe som helst tegn på at det er strøm i tastaturet. Når dere plugger inn strømmen i deres, men ikke kobler til usbe, får ikke dere da i alle fall en startskjerm eller en reaksjon i tastauret på at det ER strøm i det?

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene, jeg ga opp og har søkt retur på det, antar det rekk og slett var ødelagt da jeg fikk det :ermm:

Prøvd siste oppdatering av driverene? Var en stund tilbake at Lyset på tastaturet ikke fungerte. Viste seg at jeg måtte laste ned den nyeste oppdateringen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...