Iminzilion Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Er det mulighet å sende sms ifra console med eit program? eks. eit script som kontakte mother.no og sender igjennom det. Er det noen som har laget noe slikt? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 hva script er det som sender til norge da? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Eurobate vertfall... men vet ikke om scriptet er oppdaters så du må kanskje lage ditt eget. Det er ikke noe vanskelig Skal se om jeg finner scriptet som jeg laget til mother en gang. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvordan funker denne smssender tingen da ? Sender den gratis ? *forvirret* Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 mohahau, hadde vært fint om du fant fram da ville jeg blitt en gla mann, eller no sånt.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan funker denne smssender tingen da ? Sender den gratis ? *forvirret* Finner det på sia der.. Les url'en? Uansett så er det gratis ja, og du kan sende ifra mange plasser. Mange av SMS plassene som er internasjonale, den jeg bruker er internasjonal og har lite med norge å gjøre. Men er gratis og sender flott til norge uansett 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå