imition Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei og hopp. Jeg har ett Razer Lycosa tastatur som ikke fungerer. Det er slik at jeg plugger inn de to USB-ledningene i pcen. Og tastaturet begynner å lyse, men ingen av tastene fungerer. Har prøvd å bytte USB innganger. Det kommer en Windows melding nede i høyre hjørne at et nytt USB-tastatur er tilkoblet, og er klar for bruk etc.Men dette ser ikke ut til å stemmme. Har lastet ned driver, og programvare til tastaturet, men dette hjalp ikke. Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 prøv å slette driveren til det gamle tataturet. det virket for meg Lenke til kommentar
imition Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg har forøvrig et Saitek Eclipse 2, som det er det samme problemet med. Tastaturet lyser, men ingen av tastene fungerer. Det hadde heller ingen driver. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Razer Lycosa er ett skikkelig dritt tastatur! Ofte fryser knapper, eller slutter og fungerer. Knappene i seg selv er og utrolig dårlige. Så, om mulig, bli kvitt det. Hilsen misfornøyd Razer Lycosa eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå