Gunfreak Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ok, vet ikke om dette er riktig sted, men jeg trenger et barskap, folk har påpeket at å ha 7 whisky flasker stående på gulvet på kjøkkenet ikke er hva en ekte gentlemann gjør. Problemet er at jeg bor på en etroms og har nå bare 50x35cmm gulvplass altså 50cm dyp, men bare 35mm bred(veldig tynt jeg vet) den kan være opp til 120 høy, så høyden bør ikke være noe poblem, altså et tynt og noe høyt barskap. Det må se brukbart ut, og ikke for dyrt, tenk ikea eller Jysk, ikke noe ekstremt dyrt laget av redwood fra et lite smalt firma i canada Lenke til kommentar
Flying Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hvis skapet virkelig skal være 35mm bredt får du ikke plass til Jack flaskene dine i det. Hvis du egentlig mente 35cm så kjenner jeg en som hadde Jack flasken sin i skoskapet. Kan ikke love at flaskene passer i akkurat denne modellen og den er vel uansett feil størrelse, selv om du setter skapet med siden ut. Endret 30. desember 2011 av Flying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå