karatejohn Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei, jeg tenkte å kjøpe nytt skjermkort da det jeg har nå ikke er godt nok. Men siden jeg ikke har mye penger hadde jeg håpet å få et greit kort uten å måtte kjøpe ny prosessor også. Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 Processor: AMD Phenom 9650 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.3GHz Memory: 6142MB RAM Hvor godt kort kan jeg få uten at jeg "bottlenecker"? Jeg setter også pris på hvis jeg kan få vite pris på diverse kort. Si ifra hvis dere trenger mer informasjon om dataen min! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville heller konsentrert meg om hvor stor strømforsyning du har i første omgang. Du bør ha minimum 400W hvis du har planer om et kort i tusenkronersklassen+. Lenke til kommentar
karatejohn Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Skal brukes til gaming, men har ikke planer om å kjøre BF3, Skyrim o.l. på max Jeg får tak i strømforsyning på 650W, så det er ikke noe problem! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 hadde ikke gått særlig høyere enn et 6850, den prosessoren var aldri et godt kjøp Lenke til kommentar
karatejohn Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Takk, da kan jeg spare penger på å ikke kjøpe "for gode" kort! Så kjøper jeg heller bedre prosessor en gang jeg har mer penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå