RoaldN Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kjenner jeg fikk lyst på burger nå. Jeg har hørt at gris smaker det samme som menneske så om du ikke er kresen kan du alltids spise mennesker når apokalypsen kommer. hehe, tror du ikke at jeg er forberedt eller? Jeg har brukt de siste 8 årene sporadisk til å bygge et hemmelig bomberom der jeg har strålevernsdrakter, boksemat, papir, tobakk, hasj, batterier, strømaggregat, overvåkningsutstyr, radar, brus på boks, toalettløsning, klær, lyspærer, backup datamaskiner og en kortstokk som skal vare i minst 5 år og 2 år med nød. Etter det så veit jeg ikke. Regner med at det går an å gå bevege seg utendørs igjen med drakt etter ca 5-7 år etter 2012. Jeg har holdt dette hemmelig helt til nå. Jeg mener at tiden er moden for å kunne si det. Er ikke så lenge igjen til det skjer nå og det er best å forberede seg på alle måter. Å være forberedt er aldri en dum ide. Hva med hygieneprodukter? Tannbørster, tannkrem, shampo og lignende? Hvordan har du tenkt å takle zombiene? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjenner trespiser personlig og han har fått advarsel og permanent utestengt fra forumet dog på grunn av denne tråden så hvorfor blir ikke tråden stengt da? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjenner trespiser personlig og han har fått advarsel og permanent utestengt fra forumet dog på grunn av denne tråden så hvorfor blir ikke tråden stengt da? Haha, dette var på tide! Han kommer garantert til å lage en ny bruker Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjenner trespiser personlig og han har fått advarsel og permanent utestengt fra forumet dog på grunn av denne tråden så hvorfor blir ikke tråden stengt da? Haha, dette var på tide! Han kommer garantert til å lage en ny bruker Han har et ønske om å få tilbake den han hadde. Han har også mista tilgang til hele forumet. Sitter å prater med han på msn nå og han hadde visst sendt inn en klage så får vi se men sånn som han har holdt på så ser det ikke akkurat lyst ut men jeg håper han får komme tilbake for trespiser som kjeder seg er ikke noe dere vil oppleve for å si det sånn. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjenner trespiser personlig og han har fått advarsel og permanent utestengt fra forumet dog på grunn av denne tråden så hvorfor blir ikke tråden stengt da? Haha, dette var på tide! Han kommer garantert til å lage en ny bruker Han har et ønske om å få tilbake den han hadde. Han har også mista tilgang til hele forumet. Sitter å prater med han på msn nå og han hadde visst sendt inn en klage så får vi se men sånn som han har holdt på så ser det ikke akkurat lyst ut men jeg håper han får komme tilbake for trespiser som kjeder seg er ikke noe dere vil oppleve for å si det sånn. Kan du gi meg msn' hans på PM'en min? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvorfor vil du ha msn adressen til han? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Han sa at det ikke blir no mer på dere Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan en moderator/admin sjekke IP til stappi og trespiser? har dem likens IP? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan en moderator/admin sjekke IP til stappi og trespiser? har dem likens IP? Hva skulle det være godt for? trespiser er en annen person og en annen bruker så det ville vært utenfor intensjonen. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan en moderator/admin sjekke IP til stappi og trespiser? har dem likens IP? Hva skulle det være godt for? trespiser er en annen person og en annen bruker så det ville vært utenfor intensjonen. Vent nå litt her. Dette var litt merkelig, fikk følelsen av litt trolling her. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjenner trespiser personlig og han har fått advarsel og permanent utestengt fra forumet dog på grunn av denne tråden så hvorfor blir ikke tråden stengt da? Hepp! Admin skal se på saken, rett etter nytt år.(kanskje tidligere?) Stenger denne inntil videre. Mvh Admin. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg