Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

LEAVE TRESPISER ALONE! :cry:

Tja, det kan jo være til hjelp - men jeg ser heller at man forsiktig bjeffer det forvillede fåret tilbake til flokken, jeg ... new_woot.gif

Lenke til kommentar

Man skal være rimelig "skærp" for at noen skal gidde å oppsøke bloggen - i den jungelen av søppelblogger som ligger ute. Men, lykke til!

smile.gif

så du mener at bloggen min er en søppelblogg?

Jeg mener at den er spesiell og at folk bør lese det.

- i den jungelen av søppelblogger som ligger ute?

Hva mener du med det? Trodde du at jeg ikke visste det?

Hehe, du er så på hugget trespiser - ser du ikke hva som er skrevet?!

Jeg har så klart ikke lest bloggen din, og referer bare til den "jungelen av søppel" som befinner seg der ute allerede. Etter hva jeg synes så er "blogging" blitt umoderne, men enda en gang;: LYKKE TIL MED DIN BLOGG, TRESPISER!!!!

smile.gif

Tusen takk for motivasjon! : )

Lenke til kommentar

Det at jeg spiste rent kjøtt i dag betyr ikke at jeg pleier å spise møkkete kjøtt om det var noe som var uklart her.

Jeg spiste bare kjøtt og ikke noe annet. Jeg kokte meg en diger griseknoke i dag og spiste hele. Bare beina som ligger igjen og det har jo selvfølgelig katten min spist opp. Heller ikke fikk jeg ha kjøleskapet i fred da katten min hadde klart å få opp kjøleskapdøra og spiste opp all kjøttdeigen som jeg hadde tenkt til å bruke i mårra så jeg måtte handle i dag også.

Men jeg er tilbake og dere trenger ikke å "leave me alone". Men dere må ikke følge med på meg hvis dere ikke vil. Dere trenger ikke det. Dere kan godt finne på noe annet enn å hjelpe fortsette manifestet mitt. Som sagt; dere må ikke. Ingen tvang. Hold dere unna meg!

Hvor arrogant er du egentlig, som tror at noen er genuint interessert i hvordan du fungerer? Begriper du virkelig ikke at denne tråden kommer til å utvikle seg nøyaktig som de forrige, eller er du helt blottet for logikk og sosiale antenner?

Du tok feil ser jeg! Du får ikke være så kjapp neste gang :p

Lenke til kommentar

Gris er urent i min bok, men det kunne jo tenkes at du med urent mente f.eks kjøttdeig som er iblandet masse annet rart.

Blir det ikke rart å spise bare kjøttet? Du kunne jo i det minste ha tilsatt litt purreløk og noen poteter?

hadde litt purre, persille og basilikum tror jeg det var. Helt fantastisk. Var skikkelig kjøttsulten så måtte bli mett på bare kjøtt! : )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg fikk lyst på burger nå.

Jeg har hørt at gris smaker det samme som menneske så om du ikke er kresen kan du alltids spise mennesker når apokalypsen kommer.

hehe, tror du ikke at jeg er forberedt eller?

Jeg har brukt de siste 8 årene sporadisk til å bygge et hemmelig bomberom der jeg har strålevernsdrakter, boksemat, papir, tobakk, hasj, batterier, strømaggregat, overvåkningsutstyr, radar, brus på boks, toalettløsning, klær, lyspærer, backup datamaskiner og en kortstokk som skal vare i minst 5 år og 2 år med nød. Etter det så veit jeg ikke. Regner med at det går an å gå bevege seg utendørs igjen med drakt etter ca 5-7 år etter 2012.

Jeg har holdt dette hemmelig helt til nå. Jeg mener at tiden er moden for å kunne si det. Er ikke så lenge igjen til det skjer nå og det er best å forberede seg på alle måter.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...