Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk ingen pm av meg? Vil du ha?

kjør på! : ]

Hva vil du ha om meg da? Alt?

ja takk! : )

det begynner å bli morgen og jeg må nesten sove. Håper dere ikke savner meg da. Ta godt vare på dere selv og tråden nå som trespiser ikke kan oppholde dere noe mer. Dagga!

Lenke til kommentar

Nei da tar jeg også kvelden, ingen vits i å sitte oppe når du ikke er her. Takk for god underholdning og god natt.

du minner meg om en av mine ekser... OMG!

Har en gåte til dere mens jeg er borte:

Det har en hjerne av tre, et hjerte av stein og tresko på føttene. Hvilket dyr er det?

Det er ikke "trespiser"

Hint: Tusenbein og Tiger

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Klarer ikke og sove :p får ikke sove

Å jooooda. Bare gå å legge deg i sengen og kose puta så får du sove! : )

Har en gåte til dere mens jeg er borte:

Det har en hjerne av tre, et hjerte av stein og tresko på føttene. Hvilket dyr er det?

Det er ikke "trespiser"

Hint: Tusenbein og Tiger

For å finne riktig svar så må dere jobbe litt og det er noe å bryne seg på. Jeg har en lien overraskelse til den som finner svaret. :)

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Du motsier deg selv ofte. "Eg vil ha tilbakemeldinger" - "Eg vil ikke høre hva dere sier". "Eg vil skrive om alt eg har på hjerte" - "Eg skriver ikke mer før eg får donasjoner". "Eg vil ha spørsmål" - "Eg svarer ikke på slike spørsmål". "Eg kommer aldri til å forlate diskusjon.no" - "Eg vurderer å boikotte diskusjon.no". "Eg får ikke lov til å være oppe om natta", skrevet i firetiden, på natta. Bestem deg da, mann. Du er jo mer ubesluttsom enn en fjortiss.

Trangen til å følge med på innleggene dine, og kommentere de, føles som en moderne versjon av selvskading. Men eg klarer ikke å la være.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Man skal være rimelig "skærp" for at noen skal gidde å oppsøke bloggen - i den jungelen av søppelblogger som ligger ute. Men, lykke til!

smile.gif

Lenke til kommentar

I starten av denne tråden så fikk jeg høre at det her var det ingen som gadd å være med på. Men nå er det på side 6 med godt over 100 innlegg og et titalls personer involvert.

I dag kommer det nye innlegg til blåggen min og nye tema. Vitserunde med egen produserte vitser som ingen har hørt før også et innlegg med tips og triks for å finne veien til det gode liv. Alt er det jeg som har skrevet. Im not a phucking copy cat slapnuts :p

Fortsatt ingen som har klart å løse gåten?

Er det noen som har prøvd å løse den da?

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Man skal være rimelig "skærp" for at noen skal gidde å oppsøke bloggen - i den jungelen av søppelblogger som ligger ute. Men, lykke til!

smile.gif

så du mener at bloggen min er en søppelblogg?

Jeg mener at den er spesiell og at folk bør lese det.

- i den jungelen av søppelblogger som ligger ute?

Hva mener du med det? Trodde du at jeg ikke visste det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

smile.gif

så du mener at bloggen min er en søppelblogg?

Jeg mener at den er spesiell og at folk bør lese det.

- i den jungelen av søppelblogger som ligger ute?

Hva mener du med det? Trodde du at jeg ikke visste det?

Hehe, du er så på hugget trespiser - ser du ikke hva som er skrevet?!

Jeg har så klart ikke lest bloggen din, og referer bare til den "jungelen av søppel" som befinner seg der ute allerede. Etter hva jeg synes så er "blogging" blitt umoderne, men enda en gang;: LYKKE TIL MED DIN BLOGG, TRESPISER!!!!

smile.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...