Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil egentlig bare boikotte forumet for etter at trådene mine ble stengte så er det kjedelig og enda mer kjedelig er det å passe på kjeften sånn ikke folk skal bli lei seg og sladre til moderator. Da får jeg aldri sagt det jeg vil. Takk for den herlige behandlingen jeg fikk av dere. Jeg gidder ikke å bruke mer tid på dere for dere klarer ikke å gi noe tilbake. Ikke en gang et lite takk og det er det noen som burde skamme seg over.

Med mindre tråden fullstendig sporer av og går over i drittkasting og personangrep så tror jeg posten lever videre til siste ordet er sagt her. Diskusjon.no er veldig liberale når det kommer til å få ytret sine meninger så lenge det ikke bryter med norsk lov. Dette gjelder deg på lik linje som alle andre brukere her inne.

Når det er sagt vil jeg råde TS til å imøtekomme de inspill han/hun får ved å svare på det dem spør om. Om du ønsker en gjensidig kreativ og/eller meningsfyllt debatt burde kommunikasjonen gå begge veier. Vi svarer/kommenterer det du sier/mener, så får du gjøre det samme tilbake. Dette er vel forumbruk101 for de fleste her. Om du derimot ønsker å bare ytre dine meninger for de som måtte ønske å høre det uten å på noen måte ta til seg kritikk så tror jeg bloggen er rette stedet for deg. Her oppnår du bare hån og latterliggjørelse om du fortsetter.

Nå tilbake til popkornet...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det tror alle gærningene de har også...

Men det får være ditt problem om du ikke vil gjøre noe med det. kan du ikke skrive ett innlegg på bloggen din der du sier så mye som mulig om deg selv? hadde vært innteresant.

Jaaa, det var en god ide. Gå å legg deg!

hva er greia med troll? når starta det og hvordan? for et år siden så var det ingen på nett som trodde på troll men noe har skjedd og jeg veit ikke hva :c

Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke kjøpte popkorn igår :( Jaja får klare meg uten popkorn ph34r.gif

Fra bloggen:

"

Det som startet lidelsen var en gang jeg måtte så mye på toalettet at jeg gjorde fra meg inne i en busk. Jeg ble observert men det la jeg ikke merke til før jeg snudde meg. Der sto det en buss med skole elever som var klistra inn til vinduet i bussen og pekte, lo høyt og tok bilder med mobiltelefon og gud veit. Jeg skvatt jo som fanden og måtte dra på meg buksen så fort som mulig men det ble mislykka fordi jeg hadde fått belte under skoen så jeg sto bøyd med rompa bar og hue ned i bakken som igjen førte til at jeg mistet balansen og falt over ende. Jeg lå der naken og helt fortvilet over det som hadde skjedd."

Ikke for og være frekk men lo godt da jeg leste det

rofl1.gif

Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke kjøpte popkorn igår :( Jaja får klare meg uten popkorn ph34r.gif

Fra bloggen:

"

Det som startet lidelsen var en gang jeg måtte så mye på toalettet at jeg gjorde fra meg inne i en busk. Jeg ble observert men det la jeg ikke merke til før jeg snudde meg. Der sto det en buss med skole elever som var klistra inn til vinduet i bussen og pekte, lo høyt og tok bilder med mobiltelefon og gud veit. Jeg skvatt jo som fanden og måtte dra på meg buksen så fort som mulig men det ble mislykka fordi jeg hadde fått belte under skoen så jeg sto bøyd med rompa bar og hue ned i bakken som igjen førte til at jeg mistet balansen og falt over ende. Jeg lå der naken og helt fortvilet over det som hadde skjedd."

Ikke for og være frekk men lo godt da jeg leste det

rofl1.gif

Dette er ren copypasta fra FHMs "Mitt livs flause".

Lenke til kommentar

Hva mener du? har du ikke lyst tiil og fortelle om deg selv? :cry:

nei, men jeg kan fortelle om deg!

Kan du fortelle om meg også når du er ferdig med Jaakervik?

selvfølgelig kan jeg det men jeg trenger en del opplysninger om deg slik som jeg fikk av jaakervik i PM. Du må skrive om deg selv til meg i en PM også skal jeg skrive en karikaturhistorie av deg.

Lenke til kommentar

Hva mener du? har du ikke lyst tiil og fortelle om deg selv? :cry:

nei, men jeg kan fortelle om deg!

Kan du fortelle om meg også når du er ferdig med Jaakervik?

selvfølgelig kan jeg det men jeg trenger en del opplysninger om deg slik som jeg fikk av jaakervik i PM. Du må skrive om deg selv til meg i en PM også skal jeg skrive en karikaturhistorie av deg.

Done!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...