Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra bloggen

"Jeg trenger et sted hvor jeg kan få fred til å skrive bøker. Et sted hvor jeg kan få fred både dag og natt og ikke bare om natta. Et sted hvor jeg ikke trenger å ha mer innflytelse enn det jeg selv ønsker det. Jeg må få gjort det. Det er min livsoppgave. Den boka blir en gave til menneskeheten som skal forandre verden til et sted med harmoni fred. Der alle kan hjelpe hverandre til å skape gode sirkler og holdninger. Det er ikke umulig så lenge man får satt grunnlaget og det er akkurat det jeg skal gjøre. Det er jeg som har fått den oppgaven fra The New World Order. Det er ikke meninga at menneskeheten skal leve som i dag for evig tid. Det er heller ikke mulig. Det må komme en forandring av det hele."

Altså, nå ønsker jeg ikke å være usmakelig her, men er det andre som får visse assosiasjoner til den norske sommeren? :ermm:

Endret av Error
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra bloggen

"Jeg trenger et sted hvor jeg kan få fred til å skrive bøker. Et sted hvor jeg kan få fred både dag og natt og ikke bare om natta. Et sted hvor jeg ikke trenger å ha mer innflytelse enn det jeg selv ønsker det. Jeg må få gjort det. Det er min livsoppgave. Den boka blir en gave til menneskeheten som skal forandre verden til et sted med harmoni fred. Der alle kan hjelpe hverandre til å skape gode sirkler og holdninger. Det er ikke umulig så lenge man får satt grunnlaget og det er akkurat det jeg skal gjøre. Det er jeg som har fått den oppgaven fra The New World Order. Det er ikke meninga at menneskeheten skal leve som i dag for evig tid. Det er heller ikke mulig. Det må komme en forandring av det hele."

Altså, nå ønsker jeg ikke å være usmakelig her, men er det andre som får visse assosiasjoner til den norske sommeren? :ermm:

eller den arabiske våren som nå er vinter?

Lenke til kommentar

Fra bloggen

Jo, jeg reagerte også i den retning da jeg leste det...

TS: DU skriver jo bare svada og vås. Hvis målet ditt er å få faste lesere må du provosere, samtidig som du ikke snakker om deg selv hele tiden. "Jeg synes", "jeg mener" etc. vekker ikke akkurat det store engasjementet hos folk.

Jeg vet at de fleste rosabloggere (les: 99,9 % av alle blogger) skriver om seg selv, om sine aktiviteter og sitt liv, men du klarer ikke å skrive på en måte som appelerer. Skal du klare det må du virkelig selge deg selv. Du må skrive om ting som er en stor del av ditt privatliv, som folk kan kjenne seg igjen i men ikke tør å snakke om selv. Eller så må du komme med noe nytt som samtidig provoserer litt. Eller bruk humor.

Dette funker ikke. Tråden du har opprettet her har blitt til et eneste stort spørsmålstegn om hva den egentlig handler om. Du skrev innledningsvis at du skulle ytre dine meninger om alt og ingenting, men du har jo ikke kommet med noe på bordet enda..

Daft...

Lenke til kommentar

Fra bloggen:

Men før jeg kan spise noe så må jeg vente til at det blir dagen for jeg får ikke lov til å sitte oppe om natta selv om jeg er ca 30 år så derfor så må jeg skjule det og da kan jeg ikke gå noen andre steder enn på dass

Så trespiser du bor enda hos din mor? :p

Lenke til kommentar

Fra bloggen:

Men før jeg kan spise noe så må jeg vente til at det blir dagen for jeg får ikke lov til å sitte oppe om natta selv om jeg er ca 30 år så derfor så må jeg skjule det og da kan jeg ikke gå noen andre steder enn på dass

Ble du overrasket?

Lenke til kommentar

jeg vil egentlig bare boikotte forumet for etter at trådene mine ble stengte så er det kjedelig og enda mer kjedelig er det å passe på kjeften sånn ikke folk skal bli lei seg og sladre til moderator. Da får jeg aldri sagt det jeg vil. Takk for den herlige behandlingen jeg fikk av dere. Jeg gidder ikke å bruke mer tid på dere for dere klarer ikke å gi noe tilbake. Ikke en gang et lite takk og det er det noen som burde skamme seg over.

Lenke til kommentar

jeg liker måten jeg får oppmerksomhet til bloggen på her men har på følelsen at noen blir sure på meg og prøver å få tråden sperra på alle mulige måter eller at noen begynner å få folk til å prate om ting som ikke har noe med gjeldene sak å gjøre. Her kommer dere inn og får masse spørsmål og lurer på hva det her handler om. Dere blir da mer nysgjerrige og det fører til at bloggen min får lesere. Det som denne tråden handler om er generelt om meg og det er vel det jeg ville ha kaldt for en "levende tråd" det vil si: tråden handler mest om det som står i siste innlegg.

Lenke til kommentar

sånn.. da er det mest geniale innlegget på bloggen min så langt skrevet. GLED DERE! :D

Fra bloggen:

Ble du overrasket?

jeg har ikke prata med eller sett min mor på 5 år for det er en person som alltid har gitt meg motgang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...