Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg litt skeptisk her. Prøver dere å få meg vekk i fra diskusjon eller hva er tankene bak?

Jeg kommer alltid til å være på diskusjon.no så lenge jeg har helse og lever men kanskje ikke alltid som "trespiser"

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Det var jo du som spurte om tips til å lage en blogg? Og det var direkte det jeg svarte på.

jada, men jeg har flere spørsmål som venter på svar men jeg kan stille dem en gang til:

Nå tenker jeg på å lage en blogg men jeg er redd for at det kan bli bortkasta og jeg har aldri hatt en blogg og veit ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Nå ble jeg utålmodig og da vil jeg helst spørre om noen kunne ha gitt meg noen tips og hjelpe meg å komme i gang.

Jeg ønsker også å ha sånn at folk kan gå inn på bloggen min å stille spørsmål og da skal de få ekte trespiser svar og kommentarer.

Det som gir meg alle de syke tankene er kommentarer og spørsmål fra andre mennesker så jeg er avhengig av oppmerksomhet for at hjulet skal gå rundt.

Jeg vil også opprette en paypal for å få donasjoner om det blir noe ut av det slik at jeg kan få kjøpt det jeg trenger for å gi optimal underholdning. Det er utstyr som kamera, laptop og reisepenger til prosjektet. Eventuelle overskudd skal gå til veldedige formål for å hjelpe de svakeste i det norske samfunnet.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt skeptisk her. Prøver dere å få meg vekk i fra diskusjon eller hva er tankene bak?

Det du tilsynelatende vil gjøre er å dele tanker, meninger og følelser om alt mellom himmel og jord, og få kommentarer på det?

Til dette er en blogg perfekt, det er faktisk det blogger ment å gjøre.

Du burde så klart være på forumet her også, her kan du diskutere ting, ta imot innspill osv.

Btw, det tar litt tid å skrive ett svar, men jeg svarer ihvertfall, i motsettning til de spørsmålene jeg har stilt til deg tidligere...

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Det du tilsynelatende vil gjøre er å dele tanker, meninger og følelser om alt mellom himmel og jord, og få kommentarer på det?

Til dette er en blogg perfekt, det er faktisk det blogger ment å gjøre.

Du burde så klart være på forumet her også, her kan du diskutere ting, ta imot innspill osv.

Btw, det tar litt tid å skrive ett svar, men jeg svarer ihvertfall, i motsettning til de spørsmålene jeg har stilt til deg tidligere...

jo, men jeg vil også gi respons på kommentarene og det er når jeg gir respons for andre gang jeg klarer å få med folk så jeg må få med flest mulig fra starten av og jeg må bygge det hele på en historie slik at det blir et grunnlag som gir mening slik at folk ikke misforstår hele sulamitten.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle ha starta en blogg her på disken så hadde det gått like dårlig som å lage tråder.

You agree, through your use of this service, that you will not use this Blog system to post any material which is knowingly false and/or defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful, harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening, invasive of a person's privacy, or otherwise violative of any law.

We have the ability to remove objectionable messages and we will make every effort to do so, within a reasonable time frame, if we determine that removal is necessary.

Med disse reglene kommer jeg ingen veier. Det er forhåpentligvis mildere regler på andre steder?

Eller må jeg opprette min egen nettside? Men hvis jeg gjør det så må jeg nesten promotere den og det er det jo selvfølgelig regler på her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...