Gå til innhold

Mitt lille vrede -> Trolle Tråden

trespiser

Anbefalte innlegg

Jeg håper det går greit at jeg setter opp enda en tråd her hvor jeg får utbredt mitt lille vrede.

Jeg ønsker med dette å ha en tråd hvor jeg sier alt jeg mener uansett hva det er og jeg ønsker respons uansett hvilken respons det er. Jeg har behov for å få sagt det jeg mener også at noen lytter til meg og sier deres egne meninger og deres meninger om mine meninger.

Jeg vil advare om at jeg kan være skarp og jeg sier akkurat det jeg mener og hvis dere ikke tåler å bli trykka litt på så har dere lite her å gjøre.

Jeg håper at det er greit.

Endret av trespiser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil advare om at jeg kan være skarp og jeg sier akkurat det jeg mener og hvis dere ikke tåler å bli trykka litt på så har dere lite her å gjøre.

Så er spørsmålet, hva gjør du her?

Du blir jo forbanna hver gang noen motsier en påstand fra deg, uavhengig av om din påstand er gal og det finnes kilder på det.

Du fikk også klar beskjed om hvordan du skulle utforme din neste førstepost HER, da du ikke har møtt dette kriteriet rapporterer jeg denne tråden.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Så er spørsmålet, hva gjør du her?

Du blir jo forbanna hver gang noen motsier en påstand fra deg, uavhengig av om din påstand er gal og det finnes kilder på det.

Du fikk også klar beskjed om hvordan du skulle utforme din neste førstepost HER, da du ikke har møtt dette kriteriet rapporterer jeg denne tråden.

Denne tråden har ingenting med tidligere tråder å gjøre hvis det var det du trodde.

Spørsmålet får du svar dersom du leser førsteposten og du må jo selvsagt forstå alle punkter der.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

"Jeg ønsker med dette å ha en tråd hvor jeg sier alt jeg mener uansett hva det er og jeg ønsker respons uansett hvilken respons det er"

Du ønsker altså at folk skal komme med kommentarer til alle tankene dine?

Hvorfor?

Om du vil ha noe spesifikt diskutert så ut med det, om du bare skal fortsette å våse fremmm, så er du godt på vei allerede, da dette er en like ullen beskrivelse som tidligere.

Lenke til kommentar

Hva med å starte en blogg i stedet?

Det er skreddersydd til at du kan spy rundt deg med hva nå enn du måtte tenke og føle.

Du sier selv at du er godt likt og at folk er interessert i deg, så det burde ikke være store problemet for deg å få en real gruppe som følger med på og kommenterer det du skriver der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Jeg ønsker med dette å ha en tråd hvor jeg sier alt jeg mener uansett hva det er og jeg ønsker respons uansett hvilken respons det er"

Du ønsker altså at folk skal komme med kommentarer til alle tankene dine?

Hvorfor?

Om du vil ha noe spesifikt diskutert så ut med det, om du bare skal fortsette å våse fremmm, så er du godt på vei allerede, da dette er en like ullen beskrivelse som tidligere.

Hva er du prøver å ta meg for?

Det er frivillig og opp til deg om hva du gjør her. Siden du ikke skjønte det så er det en tråd som jeg ønsker å få sagt det jeg mener som ikke passer andre steder i forumet for jeg er drit lei av å kategorisere alt også er det ingen som leser og da blir alt bortkasta. Så det er en grunn til at jeg oppretta denne i off topic delen.

Kan du ikke si litt mer i førstepost? Eller lag deg en blogg? Send meg pm med navnet på bloggen da. Det kan bli morsomt.

how to make a blog?

Lenke til kommentar

Nå tenker jeg på å lage en blogg men jeg er redd for at det kan bli bortkasta og jeg har aldri hatt en blogg og veit ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Nå ble jeg utålmodig og da vil jeg helst spørre om noen kunne ha gitt meg noen tips og hjelpe meg å komme i gang.

Jeg ønsker også å ha sånn at folk kan gå inn på bloggen min å stille spørsmål og da skal de få ekte trespiser svar og kommentarer.

Det som gir meg alle de syke tankene er kommentarer og spørsmål fra andre mennesker så jeg er avhengig av oppmerksomhet for at hjulet skal gå rundt.

Jeg vil også opprette en paypal for å få donasjoner om det blir noe ut av det slik at jeg kan få kjøpt det jeg trenger for å gi optimal underholdning. Det er utstyr som kamera, laptop og reisepenger til prosjektet. Eventuelle overskudd skal gå til veldedige formål for å hjelpe de svakeste i det norske samfunnet.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...