Gå til innhold

Elkjøp billig-maskiner

klilleng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elkjøp selger to b-b-billige bærbare, en Medion og en Toshiba. Noen som vet hvordan støynivået er på disse? Noen som har erfaringer med dem?

Stammer du til og med når du skriver?

:oops: sorry, måtte bare :lol:

(beklager for mitt meningsløse inlegg)

Lenke til kommentar

Man lurte nok på link til produktene!

Her

Etter hva jeg har fått med meg er det ikke mobile-cpu i toshiba maskina, selv om det står på websidene. Vet ikke hvordan det er med medion-maskina, ville undersøkt dette først. Ellers så har jeg bare positive erfaringer med toshiba!

K

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg er det ikke mobile-cpu i toshiba maskina, selv om det står på websidene. Vet ikke hvordan det er med medion-maskina, ville undersøkt dette først. Ellers så har jeg bare positive erfaringer med toshiba!

K

Kjøpte selv Toshiba`n, og jo den har mobile-cpu :yes:

Lenke til kommentar

Ok, vurderte toshiba maskina selv for litt over en mnd siden. Fikk beskjed av en kundebehandler at det ikke var mobil-cpu i den. Men jeg var kanskje litt vel godtroende når jeg trodde at han visste hva han prata om :)

Kjøpte en PackardBell maskin med xp1800 mobil-cpu i stedenfor...

K

Lenke til kommentar

K

Kjøpte selv Toshiba`n, og jo den har mobile-cpu :yes:

Og hvordan er støynivået..?

Lenke til kommentar

Hallo

Kjøpte Medion'en på Lefdal for tre uker siden, og må si at den funker veldig fint. Det er ikke no særlig støy på den, bare vifta som suser litt innimellom. Den kosta 8000 på lefdal da, ser at den koster 7000 på elkjøp, og med Lefdals prisgaranti, blir det 1500 kr i lomma, høhøhøhø :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...