Gå til innhold

Takk til diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en tråd til dere som ikke tok meg på alvor og den ble stengt fordi det førte til frustrerte forumbrukere. Jeg prøvde å berike forumet og gi noe til brukerne her men det ble tatt i mot på en dårlig måte.

 

Black Star som sperret tråden mente at den også ble mer og mer off topic men siden tråden ligger på off-topic delen av forumet så er det lov og det var jo INGEN som skjønte hva det handlet om.

 

Nå må jeg lide fordi folk ikke klarer å styre sine egne følelser.

 

Dessuten så var det en utrolig artig tråd og jeg lo meg skakk i hjel så lenge det varte og jeg fikk inntrykk av at det var mange andre som synes tråden min var morsom.

 

Det som ødela tråden min var noen få forum brukere som hele tiden skulle sette fokus på min mentale helse og dermed fikk andre til å spore av. Jeg gjorde gjentatte forsøk på å gå tilbake til tema men jeg ble bare ignorert.

 

Jeg ber om at tråden min åpnes igjen også at jeg kan få administrator rettigheter til å rydde opp og fjerne det som er off-topic. Dersom ikke det er mulig så ber jeg om å få beholde denne tråden og heller ta en opprydding om det er noen som har problemer.

 

Det er en uskreven regel som sier at det er ingen andre mennesker enn du selv som kan ta ansvaret for det du leser, ser, hører og sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du bruker riktig del av forumet for tilbakemelding.

 

Med "off-topic" menes at din tråd etterhvert omhandlet noe helt annet enn den opprinnelig startet opp som. At den lå i off-topic-forumet betyr ikke at tråden kan dreie fra en ting til en helt annen sånn helt uten videre.

 

At "ingen skjønte hva den handlet om" sier kanskje mer om hvordan du uttrykte deg i tråden, enn om alle andre.

 

Når noen kommer med frekke uttalelser bør man prøve å svare på en bedre måte, å heve seg over den som kommer med angrepene, ikke synke ned på et enda lavere nivå ved å komme med enda styggere ord og personkarakteristikker. Man kan for eksempel rapportere personen man mener tråkker over streken, og få en moderator til å ta seg av saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...