Tor r Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Assosiasjoner til farger og livet. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Orkide,bilde er tatt med blits,litt hart lys muligens men falt selv for nyangsenne. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Synest ikke lyset skjemmer bildet, tvert om jeg synest det ble flott med god plassering av fokus og fin farge. 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Tett på, fargerikt og fint med fokus på riktig plass. Skulle nesten ønske du hadde enda mer lys på den gule skarpe detaljen. Flott Tor. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Synest ikke lyset skjemmer bildet, tvert om jeg synest det ble flott med god plassering av fokus og fin farge. Takk for tilbakemelding,Alltit fint det!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Tett på, fargerikt og fint med fokus på riktig plass. Skulle nesten ønske du hadde enda mer lys på den gule skarpe detaljen. Flott Tor. Takk for veiledning og tilbakemelding,når du skriver det ser eg godt det hadde vert fint med noen lysstråler mot fokuspongtet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Flotte farger og mye liv i bildet! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Likte dette bilde Tor, fine farger. God komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg