Need44speed Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei, jeg trenger hjelp til å finne et bra takfeste til projektorer Takfestet skal kunne roteres og tiltes. Det må ikke være så langt, og det bør helst kunne stilles inn hvor langt det er. ( lengde fra taket til projektor ) Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 http://www.avshop.no/CBC.aspx?q=c:100481 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 jeg synes det var litt for dyrt der :/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan sikkert lete litt utenlands også. Monoprice.com tror jeg har noen, men de er dyre på porto, selv om varene er billig. Men det er ikke den store konkurransen på dette markedet, for AVShop er ikke den dyrest butikken av dette slaget. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå