Cowboystrekk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 er det lagt inn ws støtte fra gog? Bruker en gammel 5 cd versjon. Kan man legge inn tweaks på gog? Hvorfor skulle du ikke klare det med 5cd versionen? Har disc versionen selv. Har elendig fps i widescreen selv om jeg bruker en gammel original versjon. Ser flere på gog-forumet sier de sliter med ytelsa ved høyere oppløsning i bg1, synes det er rart at ytelsa skal være så dårlig i f.eks wxga når jeg uten problemer kjørte spillet i standard oppløsning på 60 fps på en pentium 2 350 MHz. Noen tips til hvordan ytelsa kan bli akspetabel? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Takker for raskt svar. Jeg prøvde faktisk å Google spørsmålet først , er ikke latere enn at jeg får til det . Men uten å finne ut så mye om problemet. Når det gjelder patcher så er jeg usikker på om jeg trenger noen :S , har dvd versonen av spillet med alle expansion både bg1 og 2. Men skal se hva jeg finner. Hvert et forsøk. Ellers prøvde jeg å save og loade en god del, noen få ganger funerte det å snakke med npc'ene, men som regel fungerer det ikke. Jeg avinstallerer nå å prøver legge det inn på nytt, med patcher. Ingen problem! Ikke alltid en selvfølge at det følger med de nyeste patchene, last ned de aller nyeste du finner for å være 100% sikker. Man trenger visstnok en beta-patch til en av spillene som ligger ute på den offisielle siden til Bioware for å bli helt kvitt problemet mener jeg at jeg leste. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 er det lagt inn ws støtte fra gog? Bruker en gammel 5 cd versjon. Kan man legge inn tweaks på gog? Hvorfor skulle du ikke klare det med 5cd versionen? Har disc versionen selv. Har elendig fps i widescreen selv om jeg bruker en gammel original versjon. Ser flere på gog-forumet sier de sliter med ytelsa ved høyere oppløsning i bg1, synes det er rart at ytelsa skal være så dårlig i f.eks wxga når jeg uten problemer kjørte spillet i standard oppløsning på 60 fps på en pentium 2 350 MHz. Noen tips til hvordan ytelsa kan bli akspetabel? Nå har jeg ikke prøvd Orginal BG1 enda med denne pc'n jeg bruker nå. Men Gjennom Baldurs Gate Trilogy moden jeg prøver (å få til å virke), merket jeg også litt nedsatt ytelse da jeg brukte widescreen moden. Jeg syntes uansett det ble helt tullete å spille med 1920x1080. Da det blir så altfor tydelig at spillet aldri ble med for å spille med så høy oppløsning. Alt blir så håpløst lite, kan jo neste se et helt map på en skjerm. Blir ikke den opplevelsen man egentlig skal ha. Så jeg satte ned grafikken til den minimume oppløsningen skjermen min har 1280x720. Dette var bedre for øyet og ytelsen ble bedre. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Husker noe om at fps droppen var stor med ws mod, men fikset det ved å skru av 3d akselerasjon på skjermkortet trur jeg. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Den tråden her får ikke lov til å dø helt enda, først vil jeg høre om trådstarter faktisk har spilt noe, eller gitt opp å lagt spillet død. Få høre Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har ikke spilt mer, men det er ikke fordi jeg bevisst har lagt spillet dødt. Men jeg sliter litt med motivasjonen, må jeg innrømme. Spillet virker litt overveldende, men det vet jeg jo at de fleste spill er til og begynne med. Ser ikke bort fra at jeg går tilbake til det, men vet ikke helt når det blir. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Har ikke noe bruk for dette når man har Dark Souls. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Du er bare redd for å få juling. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg er ikke redd for det, jeg synes bare det er kjedelig. Det er ikke derfor jeg spiller RPGs. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Du er bare redd for å få juling. Kom tilbake etter å ha tatt Twisted Rune på høyeste vanskelighetsgrad, og du vil lengte tilbake til konsollverdenen. (Eller installer tactics mod, og du vil lengte tilbake med en gang. ) Endret 26. januar 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis BG1 skal spilles anbefaler jeg å laste ned moden som konverterer spillet til BG2-engine. Det gjør alt så mye bedre. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Både Baldurs Gate 1 og 2 er på salg på GOG frem til 27Februar. 9,99$ for begge. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eller for å si det på en annen måte, kjøper man ett D&D spill på GOG akuratt nå får man med ett gratis, kjøper man to, får man med to gratis, osv. Pluss at at hvis du kjøper minst ett spill så får du med Temple of Elemental Evil også Det blir minst tre spill for prisen av ett. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Bare for å informere. Den var til salg for 9 Euro, men nå er den 50%. Bra tilbud uansett. http://www.gamersgate.com/DD-DDNWNC/dungeons-and-dragons-neverwinter-nights-complete Endret 22. februar 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå