Gå til innhold

Blanding av alkohol, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei,

skal bare starte med å si at detter er min kompis sin tråd. skal på fest nå i julen å vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. jeg vil helst drikke 22% sprit, men vet ikke hva som er godt? jeg er også ganske uerfaren så vet ikke helt hvor mye jeg tåler(gutt, 55-60kg). øl, cider og vin er utelukket. Har hørt at mickeyfinn er godt, men har ingen peiling. helst så billig som mulig:)

 

håper noen har ett godt tips.

Endret av jaakervik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, skal på fest nå i julen å vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. jeg vil helst drikke 22% sprit, men vet ikke hva som er godt? jeg er også ganske uerfaren så vet ikke helt hvor mye jeg tåler(gutt, 55-60kg). øl, cider og vin er utelukket. Har hørt at mickeyfinn er godt, men har ingen peiling. helst så billig som mulig:)

 

håper noen har ett godt tips.

Mickeyfinn er bare kvalmt. Kjøp den billigste vodkaen du finner, og bland det ut med noe godt (sitronbrus funker knall)

Lenke til kommentar

Blandevann, derimot, er en annen sak.

1: Forskjellen på dyr og billig kalinka er åpenbart alkoholinnholdet. Kalinka22 har 21% (veldig lite, utvannet fordi det er 18 år på alle drikker under 22%), vanlig kalinka har (som det meste av brennevin) 40%

2: Bland drinker i glass, før du skal drikke det. Prøv deg fram med blandingsforholdet. Å blande på flaske i forkant ser jeg ikke helt greia med. Dersom målet er å bli så full som mulig, kjøp minttu, det er drikkbart rett fra flaska, og sterkt.

Lenke til kommentar

jeg skjønner jo at det er lurt og prøve, men kjdelig og ødelegge en flaske sprit når jeg kan unngå det.

 

Takk for all hjelp :thumbup:

Lykke til med å øydeleggje ei flaske med kalinka. Trur den er ganske øydelagt fra før eg....

 

Som dei andre seier, prøv deg sjølv fram. Bland med noko brus du liker og eksprimenter med blandingsforhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...