Gjest Anonym konto Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Hei, er det noen som vet om man kan streame musikk via bluetooth med denne spilleren? Pioneer DEH-7300BT Endret 18. juni 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Nå skal ikke jeg si det helt sikkert, men jeg har hatt 3 forskjellige Pioneer bilstereoer, alle med BT og alle har hatt mulighet for BT Audio (altså streaming via BT). Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Mulig det går, men får det ikke helt til. Vet du hvordan man gjør det? Endret 18. juni 2019 av Hårek Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Regner med du må parre enhetene og så trykke spill av... f.eks: vis du parrer telefonen og spilleren vil jeg anta at spilleren kommer opp som et trådløst headset og telefonen vil spille av musikk via dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva er det du streamer fra? Har du fått dette til å funke mot andre BT-enheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå